Gå til innhold

Kjøpe nytt tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-193427
Hei

Saitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj

 

Har noen et tastatur å anbefale meg?

Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper

Ikke g15

Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. :)

Lenke til kommentar

Microsoft sidewinder x6 har 6 macroknapper og mulighet for flere profiler,bakrunns belysning som kan skrus av og media knapper.har det selv og er fornøyd.

 

Hei

Saitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj

 

Har noen et tastatur å anbefale meg?

Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper

Ikke g15

Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. :)

bilde i signaturen er fyfy.

Lenke til kommentar
Microsoft sidewinder x6 har 6 macroknapper og mulighet for flere profiler,bakrunns belysning som kan skrus av og media knapper.har det selv og er fornøyd.

 

Hei

Saitek ecplipse 2 tastaturet mitt tok kvelden på skrivebordet her nettopp etter en ufrivillig dusj

 

Har noen et tastatur å anbefale meg?

Må ha media knapper og kanskje noen macro knapper

Ikke g15

Jeg ville anbefalt ett sånn vanntett og støvsikkert tastatur, fikk kjøpt et for 50kr på Europris , et sånn ett du kan rulle inn å sånn. Må kansje trykke litt hardt for og få knappene til og reagere men det går fint. Er ikke helt sikkert om det er macro knapper på det da, men der er sikkert flere versioner av det. :)

bilde i signaturen er fyfy.

Støtter Microsoft Sidewinder X6 det er bra har prøvd det selv, funker veldig bra til det meste du sikkert kommer til å bruke det til. Haha kjøpte du Saitek Eclipse ll, bruker det selv, men de doble støttene under bak tok kvelden etter 30 timer med CS :(

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...