Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gruppe 2:

tc47

Kvalheimaren

Wisbatov

Når kan dere spille?..Jeg kan nesten spille når som helst imorra. Kan vel også spille senere ikveld.

Kan ikkje i kveld, men imorra går det fint. Bare sei ifrå når du vil spele...

Skrevet

Jeg kan nå, i "hele" natt. Noen som er med - Ey Baba eller Wisbatov? (Siden Kval ikke kan).

Får lite tid i morgen, må bli senkvelden hvis jeg kan.

Skrevet (endret)

tc47 2 - 3 Wisbatov

Wisbatov 1 - 4 tc47

I første kamp var Wisbatov effektiv og presis og tok ledelsen 2 ganger som jeg utlignet begge gangene. Bommet et par ganger upresset alene med keeper, som vanlig. Så kom 3-2 og dessverre ble det connection lost. Vi restartet, fikset selvmål osv. og spilte videre fra ca 67 min og jeg klarte absolutt ingenting etter det, tror jeg hadde ballen 2 ganger før det ble blåst eller noe. :p

I andre kamp var jeg mer presis, kontret bedre og tok sjansene. Tror faktisk jeg tok alle for en gangs skyld, så har mye å ta videre fra denne kampen.

Takk for kampene Wis. :)

Endret av tc47
Skrevet

3 - 2 til meg i første kamp.

4 - 1 til tc i andre kamp.

Ser mørkt ut for meg nå. Jeg setter min lit til at Kval ikke får med seg 4 poeng til og at jeg slår Ey Baba.

Skrevet

nettop kjøpt ps3 og Fifa 09

Hvordan blir jeg med i ligaer?

Jeg har gamert som faen i disse 3 dagene og begynner og vinne litt kamper på rangert spill.

hadde vert kult og være med i en liga :p

Gjest medlem-140898
Skrevet

Du er god med Man U, men ikke no særlig bedre enn meg i fifa. Hater Ronaldo. God til å kontre, og med ronaldo blir det jp bare mål hele tiden.

Skrevet (endret)

Er med på en Chelsea vs. Chelsea en annen gang. Tar to kamper. Får et konkret nok svar.

Endret av tc47
Gjest medlem-140898
Skrevet

Helt sykt at du vant 5-0 og 1-4. Du fortjente ikke å vinne. Jeg hadde jo ballen mest, og prøvde å spille fotball.

Skrevet (endret)

Haha. Nå overdriver du helt sykt. Altså, jeg skal være ærlig, du ga meg ALTFOR mye plass i midtbanen og mistet ballen helt sykt mye i farlige posisjoner så jeg brukte direkte pasningen for det meste. Det er da ikke noe feil med det. Som sagt, vi tar Chelsea v Chelsea en annen gang.

Egentlig, var det bare slik at jeg er litt trøtt og når jeg så at jeg hadde så god kontroll på deg brukte jeg den lette alternativen 4/5 ganger. Shoot me if you want to.

Endret av tc47
Skrevet

Warvolden og Tlf? Prøv å dukk opp i tråden av og til, så vi får spilt disse kampene. Nytter ikke melde seg på og så utebli.

Skrevet

tc47: Kamper: 4 Poeng: 9 Målforskjell: 12 - 5

Kvalheimaren: Kamper: 2 Poeng: 6 Målforskjell: 8 - 0

Wisbatov: Kamper: 4 Poeng: 3 Målforskjell: 4 - 13

Ey Baba: Kamper: 2 Poeng: 0 Målforskjell: 1 - 9

Det går forresten fint å spille mot tc etter min mening, men man ikke gi bort noe rom eller miste ballen på egen banehalvdel noen gang :) Jeg satser på at du tar Kvalheimaren Ey Baba :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...