Gå til innhold

Lg Arena eller Samsung S8300 Ultra Touch?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøper meg en ny mobil snart. Lurer på hva en av disse som er best telefoner Lg Arena eller Samsung S8300 Ultra Touch?

 

Jeg foretrekker meg en Samsung, men ble litt skuffet da jeg lest at den har ikke WiFi, og elendig minne på den (80MB)+ ingen tv-utgang.

 

Lg Arena som har "nesten" alt. WiFi, Tv-utgang, mye minne på den (8GB). Synes den ser kjempe artig mobil med S-Clas meny. Altså 3D meny!

 

Jeg trenger en mobil som har:

 

- Rask og enkler å skriv med sms/mms. (veldig viktig)

- Ålreit e-post

- Ganske bra bilde.

- Flere muligheter til å spille spill med.

- Muligheter til å se filmklipp som f.eks youtube

- Rask å surfe på nett.

 

Kan noe hjelper meg? :)

Endret av Turbogutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge testen til amobil.no var Arena svært treg på surfing på internett, antar dette også overføres til youtube (Eller er det bare høy ping?) De klundret også med e-post-tjeneren til Arena.

 

Ellers må jeg også påpeke at det går betraktelig tregere å skrive SMS med touch-screen. Har hatt LG KU990 i over et år nå, og hvis jeg får en "normal" candybar-telefon så skriver jeg fortsatt klart raskere.(Holder meg langt unna SMS en sen lørdagkveld, for da sitter jeg hele natta, noe som kan være pluss og minus)

 

Kanskje Touch Pro HD hadde passet bedre? (Fulltastatur, rask internett, syk bildekvalitet, bra e-post)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...