Gå til innhold

En halvgammel manns musikkinnfall


StoreMyen

Anbefalte innlegg

Jeg har etterhver fått en del år (og kilo) på baken og i de fleste av disse årene har musikk vært en del av livet mitt. Derfor faller det stadig vekk inn låter i min ellers så trange skalle. Låter som noen ganger kommer ingen steds fra og andre ganger har en god forklaring til hvorfor de endte opp i nettopp min hjerne.

 

Tanken med denne tråden er at jeg deler noen av disse innfallene med dere, om ikke på dagbasis så forhåpentlig et par ganger i uken og dere tar de friheter dere måtte ønske til å kommentere, mimre, foreslå annet i samme sjanger eller for den del foreta en human slakting av min musikksmak.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Ettersom det var Whitesnake-konsert i går er det naturligvis nettop det som teller i dag.

Dagens innfall: Whitesnake - Slow 'an Easy

 

Forresten:

Er jeg gammel når jeg mener en 57-årige David Coverdale spiller for mye ny musikk?

 

 

Sam

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alder har lite å si i forhold til hva slags musikk man spiller. Coverdale har jo holdt på en stund, men rocken han spilte på 70'tallet er like "hipp" idag. Jeg liker han dog best i Deep Purple, selvom jeg bare hører på Whitesnake og Deep Purple de gangene jeg drar frem gamle vinyler på loftet:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...