O_K Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg sitter og klør meg litt i hodet og lurer på hva jeg skal kjøpe for et handsfree. Jeg kunne tenke meg et A2DP headset da jeg er lei av ledningen og det dårlige headsettet til nokia, men det skal være godt egenet til å snakke i også, og ikke være av typen med mikrofon som henger rundt halsen. Egentlig ser Plantronics voyager 855 utrolig fristende ut, kan brukes som lite, enkelt handsfree, eller som A2DP headset til å høre musikk med. Etter å ha forsøkt å lese litt tester ser det ut som halvparten sier det er dårlig lyd som handsfree og halvparten gir det veldig bra karrakterer. Etter litt finlesing ser det for meg ut som det i utgangspunktet har veldig bra sammtalekvalitet i stille omgivelser, men at støyreduksjonen er for dårlig. Prisen er jo brukbar, og lyden på musikk burde i alle fall være bedre enn på nokia sitt standard headset. Jeg skal bruke hansfree'en til prating mest i bilen når jeg kjører så det bør takle noe bakgrunnstøy, men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke det mye i vindfulle omgivelser. Alternativt har jeg også sett litt etter rene prate-headset, da dette er den viktigste funksjonen, og Jawbone 2 skulle jo være helt ypperlig, dog koster det dobbelt så mye som plantronics voyager, og det meste annet, og siden jeg ikke skal prate i telefonen i storm så er jeg ikke sikker på om det er verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå