Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp for en nykommer.


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig liten/ingen erfaring med bilstereo. Men kort sagt så er jeg ute etter et anlegg som spiller godt.

 

Ettersom jeg ikke har noen erfaring med bilstereo, har jeg surfet litt rundt på forum/nettbutikker.

 

Jeg har fått inntrykk av at veldig mange selger/kjøper seg pakkeløsninger der bass og kraft er fokuset. Dette er ikke noe jeg er ute etter, jeg ønsker markert bass og god lyd og ønsker for all del og unngå rånestilen med buldrebassen i bagasjerommet..

 

Jeg har forsåvidt hørt veldig mye bra om merker som helix, focal, alpine (spillere) og groundzero. Budsjettet mitt er vel mellom 8-12k for alt. Og da snakker vi alt som hører med (spillern, høytalere og eventuelt forsterker)

 

Jeg kan muligens strekke meg litt ekstra om jeg finner grunnlag for det. Og en ting til som kan være lurt å nevne er at jeg ønsker å mulighet til å koble alt til en mp3 spiller (ipod etc). Jeg kommer selvfølgelig også å spille CDer. Men den beste løsninga hadde på mange måter vært å satt opp enn pakke som gir utgangspunkt i å bruke feks ipod etc.

 

Takker for svar :>

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...