Gå til innhold

Ankepunkt mot W995? Edit: fant ingen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Optimist det er jeg. Hadde på magefølelsen at det ikke kom til å være håp i helvete at de skulle ha fått den inn... og det hadde de ikke heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok lik deg der, venter å venter på denne telefonen. Regner med den kommer over helgen, Lefdal har den bekreftet den 15.juni.

Da får vi se da.... :whistle:

Skrevet

Telefast har de første telefonene klare for butikkene og de vil være på plass imorgen! Vet ikke hvilke andre som bruker Telefast, men Expert gjør iallefall det.

Skrevet
post-26303-1244571072_thumb.jpg

Gled dokker :)

Rødfargen er ikke like rød som på W760 som dere kan se.

Var rød denne ja, du har kjøpt den hvor? :ph34r:

Skrevet
Kjøpt en i sort i dag. Virker veldig "tight" og fin.

Gjorde du?!?!

JEg forstod det som om det bare var den røde som skulle komme nå, og at den svarte ikke kom før om en uke eller to.

Hvor kjøpte du den hen?

Skrevet

Da var mobilen i hus. Lekker liten sak. Kan jeg spørre hvor mye folk betalte for den? eller ble de kjøpt låste til div. abbo?

Selv gav jeg 4495 for den på Siba på Kvadrat (Sandnes)...

Skrevet (endret)

Det koster visst ikke noe å laste dem ned, men utifra FAQ ser det ut til at det koster å ha lisensen du trenger på mobilen for å spille filmene? Hvor mye stod det ikke og jeg har ikke prøvd det på telefonen selv da.

edit: ser ut til at jeg fikk relativt grei pris da :) Papyrus har jo også bumpet prisen med ca 500kr siden sist jeg var inne (fra 4250->4700 elns)

Endret av MrLee
Skrevet
Jeg skal iallefall ned og se om de har fått den inn på elkjøp i dag, sånn for å få en feeling på den.

Hade de den?

Den nye Elkøp butikken i ski, (over skeidar) har mobilen inne, her kan man få en feeling.

Skrevet

Jeg fikk den røde telefonen fra Amentio i går.

Nå har jeg fått ordnet tema og sånt slik at jeg har fått den akkurat som jeg vil, og jeg må si jeg er veldig fornøyd!

Dette må jo rett og slett være drømmetelefonen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...