Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installert Vista eller XP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en LG F1 bærbar-pc. Jeg har problemer med å få installert Vista eller XP på pcen. Det jeg først gjorde da dette skjedde var å installere XP, så da jeg gikk over til Vista igjen skjedde dette. Det kommer sånn svart skjerm med liten strek som blinker hele tiden det booter altså ikke ingenting. Pcen var Vista tidligere.

Hva er grunnen til at det kommer sånn? Vista - XP - Vista igjen.. restart pcen der begynte det å komme svart skjerm med hvit strek oppe til venstre blinker å blinker helet tiden, men kommer ikke frem til noe.

Jeg gikk til XP til Vista igjen fordi det var ikke noe internett eller noe som helst på XP. Bestemte meg derfor å installere VISTA igjen men da skjedde det noe merkelig pcen starter ikke...

Kan heller ikke gå tilbake til XP da kommer det bare svart skjerm etter ""kontroller et eller annet" men etter det kommer det bare svart skjerm. Bare VISTA funker nå.

Har det noe med LG Recovery with Windows Vista å gjøre?

Takker på forhold!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at du mest sannsynlig har slettet lg sin recovery-funksjonalitet når du installerte XP.

Neste gang: Snakk med butikken du handler maskina i rundt hvorvidt det er lurt å forsøke å installere XP på en bærbar.

Skrevet (endret)
Problemet er at du mest sannsynlig har slettet lg sin recovery-funksjonalitet når du installerte XP.

Neste gang: Snakk med butikken du handler maskina i rundt hvorvidt det er lurt å forsøke å installere XP på en bærbar.

Det er dette jeg tror har skjedd. At jeg har slettet lg sin recovery-funksjonalitet. Men er det mulig å gjøre noe med LG Recovery ink windows vista dvden som vi fikk med?

Endret av DJ-Stigma
Skrevet

Ja :). Bra du har den platen. Putt den i maskina og se om du får noe "boot from cd-rom". Skjer ikke dette, må du inn i BIOS (vanligvis trykker du Delete eller escape når LG-logoen kommer opp helt først), og endrer slik at maskina forsøker å starte opp fra cd-rom først.

Skrevet
Ja :). Bra du har den platen. Putt den i maskina og se om du får noe "boot from cd-rom". Skjer ikke dette, må du inn i BIOS (vanligvis trykker du Delete eller escape når LG-logoen kommer opp helt først), og endrer slik at maskina forsøker å starte opp fra cd-rom først.

Takk for svar. Skal se hva som skjer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...