Gå til innhold

Sunny Beach i juni


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen.

 

Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? :)

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bra :) Var det tidlig i juni dere var der i fjor? Hva med vannet da? Og var det varmt? Vi reiser 9.juni og er en gjeng på 8stk som skal bo på det nye hotellet Avalon :)

 

 

Ja i fjord var det 1 uka i juni var nede :) da var vannen helt ok... første 2 dagene var det litt kjølig i lufta å resten a uka hadde vi nermere 35 Grader tror jeg.... deilig :)

 

Ja da bor dere ikke alt for langt i fra Continental 3&4, får ta en skål i baren der oppe :) ska vist vere sykt bra bar å generelt liv på Conten :) Bodde på Europa i fjord å det var kjedelig så må ha noe mer liv i år på hotelle :)

Endret av Smyegel
Lenke til kommentar
Hei.

 

Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen.

 

Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? :)

 

Takk for alle svar.

 

Var på Sunny Beach i fjor, skal dit i slutten av juni igjen. Kjenner noen som var der nettopp, det var 30 grader i lufta. I sjøen er jeg ikke sikker, men det er nok varmt. Bodene tror jeg ikke åpner for fullt i felles ferien ;) God tur :)

Lenke til kommentar
Jammen vi reiser jo 9.juni og skal hjem den 16.juni.. Det er vel den dagen dere kommer?

 

 

Ah okey , ja stemmer det vi kommer ned 16 :)

 

Hei.

 

Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen.

 

Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? :)

 

Takk for alle svar.

 

Var på Sunny Beach i fjor, skal dit i slutten av juni igjen. Kjenner noen som var der nettopp, det var 30 grader i lufta. I sjøen er jeg ikke sikker, men det er nok varmt. Bodene tror jeg ikke åpner for fullt i felles ferien ;) God tur :)

 

Bodene var åpne i fjord 1 uka i juni, så di er nok åpne :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg bare lurer, er det noen her som har leilighet i dreamville kompleksene? De ligger like ved St. Vlas, litt fra Sunny Beach. Har leilighet i Magic Dreams, noen som også har det? x)

 

 

Vi har leilighet der , skal kansje vere der litt når vi reiser ned om 2 uker... :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg bare lurer, er det noen her som har leilighet i dreamville kompleksene? De ligger like ved St. Vlas, litt fra Sunny Beach. Har leilighet i Magic Dreams, noen som også har det? x)

 

 

Vi har leilighet der , skal kansje vere der litt når vi reiser ned om 2 uker... :)

Kult, vi skal ned i slutten av juni og være der noen uker.. x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...