Halvordinho Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 JEG HAR ET PROBLEM!! Jeg har kjøpt FM på Steam, og det har funket helt fint før. Men så skulle jeg spille etter en ukes ferie, så kom det opp Installing: Activator.exe Jeg vet hva det vil si, det er en slags verifity code man skal skrive inn, og den har jeg. Men når jeg skriver den inn , og trykker Online registrering. Så kommer det opp: Cannot connect to internett, try again later. Hver gang... Så er det noe som heter Telefonaktivering. Jeg ringte inn, snakka med kundebehandling, en robot som sier hva man skal skrive inn osv. steg for steg. Etter jeg er ferdig med det, så kommer det "You are done, now try run the game" Eller noe sånt. Når jeg prøver å runne gamet, så kommer det Installing: Activator.exe igjen. IRRITERT! SI games, fiks dette da!!
Rulator Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Høyre klikk > delete local content > last ned og innstaller på nytt?
Halvordinho Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Skrevet 23. mai 2009 Høyre klikk > delete local content > last ned og innstaller på nytt? Funker desverre ikke! Prøvd det 2 ganger. :/
Persn Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Send mail til support og forklar problemet ditt, når jeg har hatt problemer på steam med ting som burde ha funket til tross for at alt var gjort riktig så har det ordnet seg etter jeg kontaktet support https://support.steampowered.com/ Kan hende det er et par dagers ventetid på at du får svar, spesielt nå som sommeren nærmer seg.
Black Star Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå