Gå til innhold

Hotmail i Outlook


Anbefalte innlegg

Jeg har i flere mnd brukt hotmail brukeren min i outlook på en laptop, men når jeg overførte denne til en stasjonær så får jeg ikke lenger sendt mail..

 

Den stasjonære er akkurat formatert, og jeg er ganske sikker på at hverken router eller pc sperrer portene 587, 995.

 

Jeg får både mottatt all mulig mail og sendt testmail som man gjør i innstillingene. Men når jeg skal sende en vanlig epost kommer det error... de varerer litt men står som regel at det er feil ved pop3 greiene.. men de virker til å være i orden?

 

Blir det krøll fordi hotmailen synces fra to pcer samtidig? eller har dere noen løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt outlook connector, men var ikke fornøyd. Nå skal de jo gå ann og bruke hotmail uten dette ekstra programmet, og jeg håper jeg skal få til dette. men jeg kan ikke skjønne hva som hindrer den i å sende. Som sagt bruker jeg samme epost på en laptop som sitter på samme nett med helt likt os og programmer installert. og på denne fungerer det.

Lenke til kommentar
kasta rett og slett ut hotmail kontoen og meldte meg inn i gmail istedet.. fungerer som en drøm:)

 

men fra det ene til det andre;

 

kan man bruke en gmail konto på to outlookpcer?

 

Bare å aktivere imap på googlekontoen, og les instruksjonene. Med imap kan du bruke kontoen på så mange pcer du vil og alle endringer blir registrert på alle pcer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...