Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mulig å laste ned egen PLAGIATKONTROLL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror han tenker litt mer på om han har -for mye- plagiat, ikke om læreren kan finne uit om han har hentet den fra daria..

 

er vel en grende på så-så mange prosent plagiat du kan ha. om du har med noen sitater og lignende kan det jo være kjekt og vite ca hvor mye "plagiat" det blir.

Lenke til kommentar
tror han tenker litt mer på om han har -for mye- plagiat, ikke om læreren kan finne uit om han har hentet den fra daria..

 

er vel en grende på så-så mange prosent plagiat du kan ha. om du har med noen sitater og lignende kan det jo være kjekt og vite ca hvor mye "plagiat" det blir.

 

Har aldri hatt for mye plagiat, men det kan jo vil jeg tro kanskje forbedre karakteren jo mindre plagiat og mer synonymer og egne ord. Spesielt fagtekster blir lett å skrive for mye av selv om det er dine egne ord.

Lenke til kommentar

Jeg også har lett etter dette, men har ikke funnet noe. Er litt kjipt med slike faktatekster og sliketing, som man MÅ hente ut av andre kilder. Noe helt annet med feks noveller, de må du jo skrive selv. Men, jeg har ikke hørt om mange som har blitt tatt med plagiat uten at de var skyldig, vet egentlig ikke om jeg har hørt om en. De sier de har skrevet meste selv, men, plagiatkontrollen lyver ikke ;)

 

Snakket med en av lærerne på vgs om akkurat det der, han sa det at det var faktisk ingenting å bekymre seg over, så fremt man ikke hadde brukt copy and paste. :roll:

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd dette selv, men funker dette?:

 

Plagieringskontrollsystemet som IT's Learning bruker heter Ephorus og kan testes ut gratis. Eneste forskjell er at denne naturlig nok ikke er koblet opp mot spesifikke læresteder, men i stedet sammenligner med Internett-innhold.

Lenke til kommentar

Fikk mail:

 

Dear sir/madam,

 

 

 

Thank you for your interest in Ephorus!

 

 

 

The Ephorus plagiarism prevention services are only accessible to teachers. To prevent students to gain access to these services, we maintain a selection procedure. Unfortunately, we can not accept your request based on the information filled in..

 

When you are a teacher, you can of course still apply for an Ephorus demo account. Please contact us at Ephorus Support via +31 (0) 30 281 9816 or send an e-mail with the e-mail address of your school/institute to [email protected].

 

 

 

If you have any questions please let us know.

 

 

 

Best regards,

 

 

 

Ephorus Support

 

:(

Lenke til kommentar
Fikk mail:

 

Dear sir/madam,

 

 

 

Thank you for your interest in Ephorus!

 

 

 

The Ephorus plagiarism prevention services are only accessible to teachers. To prevent students to gain access to these services, we maintain a selection procedure. Unfortunately, we can not accept your request based on the information filled in..

 

When you are a teacher, you can of course still apply for an Ephorus demo account. Please contact us at Ephorus Support via +31 (0) 30 281 9816 or send an e-mail with the e-mail address of your school/institute to [email protected].

 

 

 

If you have any questions please let us know.

 

 

 

Best regards,

 

 

 

Ephorus Support

 

:(

 

Det var synd. Men det må da kunne finnest noe vi elever kan bruke når vi til og med kan bruke wikipedia offline :)

Lenke til kommentar

At de går igjennom en sjekk er bare tull, jeg har hatt Ephorus-demoen i over et år, og det er dette plagiatprogrammet It's Learning bruker. Da så jeg også hvor elendig det systemet er. Nå husker jeg ikke hvordan registreringsfasen var, men registrer dere som lærer så går det fint ;)

Lenke til kommentar
At de går igjennom en sjekk er bare tull, jeg har hatt Ephorus-demoen i over et år, og det er dette plagiatprogrammet It's Learning bruker. Da så jeg også hvor elendig det systemet er. Nå husker jeg ikke hvordan registreringsfasen var, men registrer dere som lærer så går det fint ;)

 

Mulig å dele demoen eller? x)

De med fronter har ikke tilgang til dette, bare lærerne som har tilgangen på fronteren sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...