Gå til innhold

Noen forslag til jobb under arbeidsuka?


Anbefalte innlegg

Jeg går i 10. klasse og skal ha arbeidsuke fra tirsdag til fredag neste uke. Jeg har hatt litt problemer med å skaffe meg jobb. De jeg skaffet meg jobb hos sa etter ca. en uke at det ikke var nok jobb allikevel. Jeg har en fast avisjobb på 1,5 timer fra klokka kvart over 2 hver dag utenom helgene.

Det er ikke noen spennende jobber der jeg bor og det tar 20 minutter å sykle til byen.

Jeg har snakket litt med læreren min, og det var samme hvordan jobb jeg hadde. Jeg spurte om jeg kunne hjelpe til på et forum på nettet eller noe liknende. Det synes hun var bare positivt om jeg fikk til.

 

Jeg har lyst til å sjekke om folk følger alle reglene og rydde opp i forum. Jeg kan også mye om data og feilmeldinger :p. Jeg liker å hjelpe folk som har forskjellige spørsmål og trenger hjelp innen software. Har dere noen forslag til et forum jeg kan jobbe på under arbeidsuka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan vel jobbe hjemme og punge ut di 200kronene (?) selv?

Vi fikk iallefall jobbe hjemme vis vi ville.

 

Det er ikke lov å jobbe hjemme, man må ha en "ekte" jobb. Skolen skal heller ikke ha noe penger for det, vi skal jobbe gratis og ikke gi noen penger til skolen for det.

Lenke til kommentar

søk på hva som helst av bedrifter og slikt rundt i nærheten der du bor, eller i byen.

samme hva det er, blir ofte ikke noe skikkelig jobbing alikevel da ingen i 10. er utdannet til noe, og du bare skal være der en uke.

 

MEN, det er virkelig og anbefale og søke i en type jobb du har tenkt til å søke skole for, eller synes er spennende. om ikke annet får en se litt hvordan de jobber i det yrket.

Lenke til kommentar

dyreparken bør du iallefall holde deg langt unna, der var jeg.

 

en i parallellklassen min når jeg gikk i 10., hadde arbeidsuka på hurtigruta. sikkert ikke så dumt det.

 

vær kreativ og spør deg om på plasser du finner fristende.

 

et par andre jeg gikk i klassen med hadde arbeidsuka på ikt avdelingen i kommunen. det kunne jo passe om du er interessert i data.

 

har selv utplassering på en ikt avdeling nå, mye arbeid der som kan gjøres av en interessert 10. klassing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...