Gå til innhold

Program som lagrer internetsidene


Anbefalte innlegg

Hei, Finnes det en måte som man kan bruke internet offline? Dvs at man går inn på internet online de sidene man vil inn på senere når man er offline?

 

Er helst dokumenter og slikt jeg vil finne igjen offline uten at jeg må lagre alt i word.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg gjør det blir siden bare mange syke symboler som dette:

 

 

 

IPB Portal Retningslinjer Chat FAQ Search Members Calendar Garasje Veiledere Search this forum only? More Search Options [X] <#> My Assistant [X] <#X> Loading. Please Wait... Loading. Please Wait... X <#> *Site Message* (Message will auto close in 2 seconds) *Logged in as: griped * ( Log Out ) *My Controls * · Mine Innlegg · View New Posts · My Assistant · 0 New Messages Besøk vår sponsor: MC-Deler.com > Mopedportalen > Andre forum > Prosjekter > Veteran > Regler Bilprosjekter postes i "Kjøretøypresentasjoner ". Før posting av tråder i denne seksjonen skal bruker være klar over: - Ingen ny Topic før postens skaper har bilder av prosjektet sitt. Om det skjer at posten blir laget uten bilder, vil tråden stenges eller slettes. Og bruker vil få warn. - I postene som lages skal det ikke legges inn enkle ord som kun smiletegn, "FETT" osv. Om du skal komme med innspill skal det være konstruktive spørsmål og noe med mening i! - Om ikke Prosjektets skaper poster informasjon innen rimelighetens grenser vil posten stenges eller slettes. - Generellt; *VÆR TÅLMODIG!!* Et prosjekt blir ikke laget over natten. Så vær så snill spar dere for maseinnlegg. 2 Pages V < 1 2 Jump to Page Reply to this topic Start new topic *Mo®ten`s prosjekt classic TT 50cc Racer*, Langtidsprosjekt basert på Gilera TS ramme og deler Options <#topicoptions> V V Track this topic V Email this topic V Print this topic V Download this topic V Subscribe to this forum Display Modes V */Standard /* V Switch to: Linear+ Mo®ten Rating: 0 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Hide Mo®ten's signature Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Yesterday, 17:54:44 Post #21 MP-Bruker * Group: Bruker Joined: 12-March 09 From: Vest-Agder, Lindesnes Kjøretøy: ja.... SITÈR(adivass @ 26.05.2009 - 12:02:57) * Det er orginal styrekrone det der? Nei, det er fra TZR alt sammen. Men bolten gjennom ramma har samme dia. SITÈR(Martinsh @ 26.05.2009 - 12:43:45) * Ble kule felger wink.gif Men hvordan blir høyden på sykkelen med TZR framstilling da? Takker, felgene er så nærme jeg kan komme en klassisk racer uten å bruke noe mer tid. Kommer nok til å låse trommelen foran med stag for å få looken enda mer riktig. Gaffelen er nok litt for lang, men om den er bygd opp som normalt skal det gå å senke den litt. Beina kan jo gå litt opp av krona og, så lenge det blir skjult av ei kåpe. This post has been edited by *Mo®ten*: Yesterday, 17:55:55 -------------------- *Mo®ten -69 -1978 Gilera 5V Trial* *I just love the smell of two stroke oil in the morning.......* *Søker alltid etter deler til 70talls Gilera* Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post Martinsh Rating: 3 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Hide Martinsh's signature Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Yesterday, 21:48:24 Post #22 MP-Småproff ** Group: Bruker Joined: 25-May 07 From: Sør-Trøndelag, Trondheim SITÈR(Mo®ten @ 26.05.2009 - 17:54:44) * Beina kan jo gå litt opp av krona og, *så lenge det blir skjult av ei kåpe.* Ikke la gafflene stikke opp av styrekrona rolleyes.gif -------------------- *X-sykler:* Motohispania RX 2002, Derbi Senda SM 2002. _BIL FOR TUR!!_ SITÈR(rmxole @ 23.03.2009 - 14:17:53) * vi (jeg og 3kamerater) monterte turbo på en suzuki rmx motor, kjøpte turbon i fra usa gjennom ebay. den skulle gjøre om 50cc til 150cc. Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post 100-kimmi Rating: 0 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Yesterday, 22:15:00 Post #23 MP-Bruker * Group: Bruker Joined: 23-June 08 From: Vest-Agder, Flekkefjord er ikke gilera mann , men gamle racere er kult smile.gif Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post Mo®ten Rating: 0 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Hide Mo®ten's signature Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Yesterday, 22:18:17 Post #24 MP-Bruker * Group: Bruker Joined: 12-March 09 From: Vest-Agder, Lindesnes Kjøretøy: ja.... SITÈR(Martinsh @ 26.05.2009 - 21:48:24) * Ikke la gafflene stikke opp av styrekrona rolleyes.gif biggrin.gif jeg vet, får ser hvordan jeg gjør det. Må bare plukke ned gaffelen og se. -------------------- *Mo®ten -69 -1978 Gilera 5V Trial* *I just love the smell of two stroke oil in the morning.......* *Søker alltid etter deler til 70talls Gilera* Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post 100-kimmi Rating: 0 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Yesterday, 22:37:25 Post #25 MP-Bruker * Group: Bruker Joined: 23-June 08 From: Vest-Agder, Flekkefjord drit i om gaflene stikker litt opp , det kan dem gjøre på racere og:) Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post Mo®ten Rating: 0 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Hide Mo®ten's signature Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Today, 08:19:30 Post #26 MP-Bruker * Group: Bruker Joined: 12-March 09 From: Vest-Agder, Lindesnes Kjøretøy: ja.... SITÈR(100-kimmi @ 26.05.2009 - 22:37:25) * drit i om gaflene stikker litt opp , det kan dem gjøre på racere og:) Hadde jo helst håpa på å få dem i flukt, men ser det så galt ut dette da ? Får se hvor vanskelig det er å korte dem inn. En annen ting er jo at dette blir en gatesykkel, og da vil den bli mer behagelig å kjøre om jeg fester styret over krona.... ...vet ikke helt ennå, må prøve litt når jeg får gaffelen. Bakhjulet ble ivertfall bra synes jeg, akkurat så smalt det bør være 18x2.50 biggrin.gif Kunne kanskje hatt litt lavere profil, men da må jeg på racing-dekk som varer ei uke..... og prisen kan du gange med 5, dette ga jeg 249.- for wink.gif This post has been edited by *Mo®ten*: Today, 08:35:37 -------------------- *Mo®ten -69 -1978 Gilera 5V Trial* *I just love the smell of two stroke oil in the morning.......* *Søker alltid etter deler til 70talls Gilera* Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post Martinsh Rating: 3 View Member Profile Add as Friend <#> Send Message Hide Martinsh's signature Find Member's Topics Find Member's Posts Find Member's Registry Entries post Today, 08:38:59 Post #27 MP-Småproff ** Group: Bruker Joined: 25-May 07 From: Sør-Trøndelag, Trondheim Men angående å korte ned demperene.. Du kan jo tappe gafflene for olje og fylle på litt mindre olje med høyere viskositet. Da vil vell demperen synke litt sammen men samtidig bli mye stivere tongue.gif -------------------- *X-sykler:* Motohispania RX 2002, Derbi Senda SM 2002. _BIL FOR TUR!!_ SITÈR(rmxole @ 23.03.2009 - 14:17:53) * vi (jeg og 3kamerater) monterte turbo på en suzuki rmx motor, kjøpte turbon i fra usa gjennom ebay. den skulle gjøre om 50cc til 150cc. Go to the top of the page Report Post + <#>Quote Post « Next Oldest · Veteran · Next Newest » 2 Pages V < 1 2 Jump to Page Fast Reply Reply to this topic Start new topic 1 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users) 1 Members: griped > Fast Reply Bold Italic Underline Insert Link Insert Image Emoticons Wrap in quote tags Wrap in code tags Insert your YouTube Insert your Goolge Video Enable email notification of replies | Enable Smilies | Enable Signature Forum HomeSearchHelpNyheter |-- Portalnyheter |---- Månedens poll |-- Mopednyheter |-- Tilbakemeldinger om forumetMoped |-- Generelt |-- Mekanisk |-- Elektrisk |-- UtseendeLett-Motorsykkel |-- Generelt |-- Mekanisk |-- Elektrisk |-- Utseende |-- ProsjekterAndre forum |-- Scooter |-- Motorsport |-- Prosjekter |---- Cross/SM |---- Racing |---- Scooter |---- 125ccm |---- Veteran |-- Veiledere |-- Forhandlere |-- MC-Treff |-- Historier |-- Media |---- Photoshop |---- MC |---- Øvrige motortyper |---- Selvlagde filmer |-- Andre Motortyper |---- Kjøretøypresentasjon |-- Off-Topic |---- Annet |---- Data og Elektronikk |---- Humor |------ ForumsspillKjøp og Salg |-- Moped/Scooter |---- Selges |---- Ønskes kjøpt |-- Lett-motorsykkel |---- Selges |---- Ønskes Kjøpt |-- Deler/Delesykler |---- Selges |---- Ønskes Kjøpt |-- Øvrig Motorvogn |---- Selges |---- Ønskes Kjøpt |-- Diverse Dill |---- Selges |---- Ønskes Kjøpt |-- Skolebøker |---- Selges |---- Ønskes Kjøpt |-- Erfaringer med kjøpere/selgereSeksjoner |-- Sykkelmerker |---- Aprilia |---- Derbi |---- Gilera |---- Honda |---- Husqvarna |---- Hyosung |---- Kawasaki |---- KTM |---- Motorhispania |---- Peugeot |---- Rieju |---- Suzuki |---- Yamaha |-- Trimming |---- Sylindre |---- Forgassere |---- Effektanlegg |---- Trimveiv |---- AnnetArkiv |-- Hovedarkiv |-- Feilposter *Display Mode:* */Standard /* · Switch to: Linear+ · Switch to: Outline Track this topic · Email this topic · Print this topic · Subscribe to this forum RSS Create your own feed Fusion Registry (Ikke i bruk)---- IPB 2.3 Default---- IP.Board Pro EnglishNorsk *Lo-Fi Version* 0.0736 sec -- 10 queries GZIP Enabled Time is now: 27.05.2009 - 08:49:10 Powered By IP.Board © 2009 IPS, Inc .

Lenke til kommentar

Du må også lagre noe som heter style.css eller noe lignende. Kan hende at det heter noe annet. Det ligger ofte på www.(puttinnnettsideduvillastened).no/style.css.

 

Det du prøver å laste ned er et forum som er laget i PHP, og du laster ned i HTML. Derfor blir det noe feil. Hvilken side er det?

Lenke til kommentar

Alle bilder og lignende blir lagret i en egen mappe, sjekk at filen du lagret siden som og mappen er på samme mappenivå om du forstår hva jeg mener.

 

1. Lagre diskusjon.no som disk.html

2. Firefox oppretter mappen disk_filer og disk.html

3. Du sletter eller flytter på disk.html eller endrer navn på disk_filer så vil ikke dette fungere.

 

Lagrer du disk.html i C:\Websider\disk.html må også disk_filer ligge i C:\Websider\ .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men da blir det ikke det samme som å se det når du er online? Bruker du Mozilla Firefox og trykker Ctrl+S?

 

Da blir siden helt lik som om du hadde vært på nettet.

 

Den blir ikke lik hvis bilder o.l. er linket til et sted på nettet. Da prøver den jo å finne bildene på nettet. men hvis du er offline går jo ikke det. Da må du vel laste ned bildene også.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Til opplysning så finnes det en en veldig kjekk addon til Firefox som heter Scrapbook. Med den kan man bl.a. lagre hele website-er (hele diskusjon.no f.eks.). Man velger hvor mange lenker "innover" fra en webside du ønsker å lagre, hvilke filer, bilder, osv., og så lagrer den siden(e) med fungerende lenker :)

Det finnes et filter som begrenser målet til et gitt domene, eller en mappe, slik at man slipper å lagre masse eksterne sider. Det går også an å velge dette manuelt, hvis man ønsker bare noen eksterne sider...

 

Alle filer lagres i en egen mappestruktur i valgfri målmappe, og man kan se på de lagrede websidene uavhengig av Scrapbook (men hvis man har den installert, får man opp et ekstra felt nederst som gir muligheten til å fremheve tekst (diverse "highlights"), legge til tekst rett i websiden, generelle kommentarer til websiden, osv.. Det finnes også en "DOM Eraser", som gjør at du kan fjerne uønskede elemeneter fra en webside)

Endret av Peat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...