Gå til innhold

Jobbe som spillanmelder


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg prøver fortiden og lande meg en liten jobb som spillanmelder. (u-lønnet eller lønnet er ett fett.)

 

Derfor lurte jeg på om det var noen av dere som hadde noen tips uttover de vanlige "skriv en anmeldelse og send inn til forskjellige medier." Jeg liker veldig godt og skrive og vurderer og begynne og studere journalistikk men, siden utdanning og studier er dyrt vill jeg gjerne teste markedet litt først.

 

Har sendt mail og test anmeldese til:

 

Gamer.no

x6.no

gamereactor.no

spillverket.no

 

noen som har flere norske sider og henvise meg till?

 

all form for kritikk på anmeldelsen taes også imot med takk (helst på et produktivt nivå.)

 

mvh.

 

pavement

Fallout_3_anmeldesle.pdf

Endret av pavement
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet at det er noen komma\punktumfeil.

 

noen ord i avsnitt 3 forsvant også i konverteringen til PDF

 

Første gang du er utenfor velvet trenger du ikke gå veldig langt for og se hvor utrolig god jobb Bethesda har gjort med lyssetting og teksturer da du får en fantastisk panorama utsikt fra fjellhylla du står på rett utenfor velvet. Etter en kjapp gå tur kommer du til en liten by som ganske passende heter Megaton. Byen som er bygd rundt en u-detonert atombombe er ditt første møte med sivilisasjonen, det er også der du får det første av mange moralske valg, som bestemmer Hvilken av de 500+(!) Sluttende du får da spillet ender så altfor brått
Endret av pavement
Lenke til kommentar

Vet om ett par stykker som var frilanser for lokalavisen i perioder. Mestrer du det, øker det sikkert sjangsen din til å bli spillanmeldeler også siden det gir masse erfaring. Utdanningsnivået og bakgrunn blant journalister er veldig forskjellig, nesten overraskende å høre at folk utdanner seg til det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...