Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk Eksamen 2009


Anbefalte innlegg

Skrevet
Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig.

 

 

FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje !

 

Det er feil igjen.

Våre lærere sier at man har en minimal sjangse for å komme opp i muntlig og vi skal ikke tenke på det for det er så bitte liten sjangs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har på følelsen at dette ikke kommer til å gå bra, men det er noe jeg gjerne skulle vite som dere kunne hjelpe meg med. Jeg og 14 andre i klassen min kom opp, i A-klassen, selfølgelig de 15 første på klasse lista(og siden etternavnet starter på aa har jeg forapt når det kommer til sånne ting), og av inntrykk øler jeg at det er veldig mange av a-klassene som kommer opp. Hvordan er det med dere? Er det spredd, eller er det generlt de første i en klasse? Da spesielt A?

 

Hele A-klassen på NTG-bærum kom iallefall opp.

Skrevet
Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig.

 

 

FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje !

 

Det er feil igjen.

Våre lærere sier at man har en minimal sjangse for å komme opp i muntlig og vi skal ikke tenke på det for det er så bitte liten sjangs..

 

Hehe nei, det er ikke feil. Absolutt alle elever som går Studiespes i førsteklasse nå kan komme opp i eksamen uavhengig om de er trukket ut til skriftlig eksamen i engelsk eller ikke. Det er ikke slik at navnet ditt blir borte fra alt som heter eksamen i førsteklasse fordi du kom opp i engelsk, men derimot er det liten sannsynlighet at man kommer opp i begge, slik som du påpeker.

Skrevet
Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig.

 

 

FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje !

 

Rart da rektor kom inn til oss og så at vi ikke kunne komme opp til muntlig eksamen da vi hadde kommet opp skriftlig

Skrevet

Godt å se at det var mange flere som kom opp i engelsk. Oppgaven er da i grunnen ganske grei den, veldig løst tema. Takk for de som har laget gode notater og komt med linker btw! Nå skal det lesest litt.

 

Og lykke til alle sammen (:

Skrevet

Men HALLO!!!

 

Er vel samma hvem som kanskje ikke kommer opp neste gang!

 

VI HAR KOMMET OPP, og vi skal ha eksamen I MORGEN!

 

Kan vi ikke heller diskutere det som er viktig her, og det er; hvordan forberede oss best mulig?!?

Skrevet

Skal vi skrive fordeler og ulemper med å bo i et engelsk-talende land generelt OG fordeler og ulemper med å bo i ett spesielt land? :dontgetit:

Skrevet

Takk for mange nyttige ideer, kjempe masse bra som jeg faktisk har oversett når jeg har lest igjennom forbredelsesdelen selv! Nå begynner endelig forbredelsesteksten min å ta form, ihvertfall på vedlegg 1.

Hong Hong delen står fortsatt litt stille, kan liksom komme hva som helst uforutsett. Men tipper vel på at det blir et reisebrev ellernoe slik, men man kan aldri være for sikker.. Hmm?

Skrevet

Er det meningen vi skal gjøre noe spesielt med de to vedleggene? Er ikke de der bare for å gå oss en pekepinn på hva temaet går ut på?

Skrevet
Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig.

 

 

FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje !

 

Rart da rektor kom inn til oss og så at vi ikke kunne komme opp til muntlig eksamen da vi hadde kommet opp skriftlig

 

Akkurat samme hos oss, rektor (eller vise rektor) sa at det var 0 % sjanse for at vi kunne komme opp i muntlig. :hmm: Ser ut som lærerne rundt om i norge har mange forskjellige tanker om hvordan dette løses :p

Skrevet
Er det meningen vi skal gjøre noe spesielt med de to vedleggene? Er ikke de der bare for å gå oss en pekepinn på hva temaet går ut på?

 

jo, vi kan selv bestemme hvordan vi ønsker å bruke de. Jeg tror de er en slags pekepinn ja, og personlig tror jeg at til det første vedlegget blir en artikkeloppgave og det andre kanskje et reisebrev/dagbok/fortelling ellernoe slik. Men det er vanskelig å si!

Skrevet

våre lærere sier at det er absolutt ingen sjanse for at vi som kommer opp i skriftlig, også kommer opp i muntlig. det skjer liksom ikke, 100 % sikkert.

 

meen tilbake til selve oppgaven. så noen nevnte før i tråden at man skulle fokusere på enten visiting, studying eller working.. ikke alle sammen, bare en av dem? vet noen om dette er riktig?

Skrevet
noen som har forslag til "recent news" fra Canada? sliter helt villt med det...

 

Funnet noe? OL i Vancouver har vel egentlig ikke noe med "social values" å gjøre, eller..?

Skrevet

Jeg vil bare takke alle sammen som har skrevet linker og nyttig informasjon!! Dette har hjulpet meg masse, masse, masse og jeg begynner faktisk å se lyset i enden av tunnelen :!:

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!! :thumbup::new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...