Lange Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Har noen spilt det? Jeg skjønner ikke begynnelsen. Det første liket du finner, er liket av en som kom med hundeslede. Var det ikke hovedpersonen som kom med sleden, hvordan kan han finne sitt eget lik?
Lange Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Jan Thomas has entered the building, jeg er klar for min first reply.
Lange Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Holy mascara. Er det ingen som har spella det?
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Har spilt et par kapittel, men siden spillet ikke støtter mer enn en kjerne akkurat nå så kjører spillet rimelig tregt. I starten får du vite historien til hvordan du kom dit ved å klikke på likene, litt senere finner du lik som når du klikker på dem skal du forandre fortiden til den personen slik at personen ikke dør. Det kan være ting som å åpne en dør personen ikke klarte å åpne, noe som gjør at døren er åpen for deg i nåtiden. Endret 20. mai 2009 av Bruktbilen
Lange Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Har spilt et par kapittel, men siden spillet ikke støtter mer enn en kjerne akkurat nå så kjører spillet rimelig tregt. I starten får du vite historien til hvordan du kom dit ved å klikke på likene, litt senere finner du lik som når du klikker på dem skal du forandre fortiden til den personen slik at personen ikke dør. Det kan være ting som å åpne en dør personen ikke klarte å åpne, noe som gjør at døren er åpen for deg i nåtiden. Du får er "flashback" ved å ta på et lik. Du ser hva personen gjorde før han/hun døde. Så... hvordan har det seg at du ser deg selv, når du tar på de første likene.
Bruktbilen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 De første likene gir deg flashback om deg selv, om hvordan du kom dit. De neste likene er flashback hvordan ukjente personer døde, der skal du forandre det de gjorde slik de ikke dør der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå