Egil87 Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hei. Satt mer den bærbare pc-en min idag, og skulle høre på noe musikk. Da jeg skulle sette inn kontakten til hodetelefonene presterte jeg å bomme på lyd-ut porten, og stappet de heller inn i en usb-port. Nå vil ikke pc-en starte. Det er en Pacard Bell EasyNote. Noen som har noen råd? MVH Frustrert!
drbuggs Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 (endret) Ta ut batteriet og strømkabelen. Hold Påknappen inne i 20 sekunder. Sett i strømmen og prøv å starte igjen. Vent med batteriet, bare strømmen. Hvis den fortsatt ikke virker, prøv å slette bios ved å ta ut Biosbatteri eller sjekk PBs sin hjemmeside for å resete bios. Hvis fortsatt ikke virker har du et problem. USB porten er loddet i hovedkortet på de fleste easynote's så svir du den kretsen kan andre ting følge med ;( Edit Jeg kan ikke sjekke support hos PB siden jeg ikke har sr nr eller dele nr ;( Grrr Hater dårlige support sider Endret 18. mai 2009 av drbuggs
Egil87 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Skrevet 18. mai 2009 Ta ut batteriet og strømkabelen. Hold Påknappen inne i 20 sekunder. Sett i strømmen og prøv å starte igjen. Vent med batteriet, bare strømmen. Hvis den fortsatt ikke virker, prøv å slette bios ved å ta ut Biosbatteri eller sjekk PBs sin hjemmeside for å resete bios. Hvis fortsatt ikke virker har du et problem. USB porten er loddet i hovedkortet på de fleste easynote's så svir du den kretsen kan andre ting følge med ;( Edit Jeg kan ikke sjekke support hos PB siden jeg ikke har sr nr eller dele nr ;( Grrr Hater dårlige support sider Takk for excellent svar! Har sjekket den ganske grundig, og den virker temmelig død. Den er ikke mer enn et år gammel, så jeg sendte den til reperasjon, og fikk det på garantien!
B4stian Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Husk at du får ikke den godkjent på garanti når den leveres inn. Et verksted feilsøker pcen, finner feilen og vurderer om det er en garantisak eller ei.
Grandmaster Gamer Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 hei vi får inn mange laptop med lignende problemer. Hvis verkstedet ikke klarer å motbevise at kunden har forårsaket problemet, dvs hvis vi ikke finner fuktskader, fallskader, eller andre skader som tyder på at kunden har vært uaktsom ved bruk. Så må vi reparere den som innenfor garanti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå