Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

heimeside plass


Anbefalte innlegg

eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne :lol: ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ? :-?

 

eg vill også at det skal vere gratis :)

og ein del plass selfølgeleg :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg registrert meg på http://www.starthotel.dk? Når jeg prøver å trykke på "er du ny bruger" så får jeg opp at "You don't have permission to access /startfirma/newuser.php on this server." Skyldes dette at jeg ikke sitter på en dansk IP eller hva? Vil gjerne vite hvordan jeg får registrert meg.

 

---Edit---

Når jeg tenker meg om. Er ikke denne posten litt feil plassert?

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg registrert meg på http://www.starthotel.dk? Når jeg prøver å trykke på "er du ny bruger" så får jeg opp at "You don't have permission to access /startfirma/newuser.php on this server." Skyldes dette at jeg ikke sitter på en dansk IP eller hva? Vil gjerne vite hvordan jeg får registrert meg.

 

---Edit---

Når jeg tenker meg om. Er ikke denne posten litt feil plassert?

 

ok den var kansje litt feil plassert, men du fann den ivertfall :wink:

skal skjerpe meg heretter

Lenke til kommentar
eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne :lol: ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ?  :-?    

 

eg vill også at det skal vere gratis  :)  

og ein del plass selfølgeleg   :smile:

 

Er ikke denne RIMELIG feilposta a?

Dette er jo Spill-Hjelp? :shrug:

Lenke til kommentar
eg sliter veldi med og finne ein plass der eg kan lage heimeside..... einaste eg har prøvd er heimeside.no men der får eg berre 1 mb og attpåtil so varer det berre ein måne :lol: ,men viss det er noen som veit om noke bra, so plizzz hjelp meg... eg har registrert meg på home.no og der får eg 20 mb med plass men eg får ik det til og fungere... er det noen som har heimeside på home.no som kan hjelpe meg ? :-?

 

eg vill også at det skal vere gratis :)

og ein del plass selfølgeleg :smile:

 

Er ikke denne RIMELIG feilposta a?

Dette er jo Spill-Hjelp? :shrug:

 

:yes::yes:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Flyttes til internett og nettverk.

 

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Lenke til kommentar

Selv har jeg webplass hos www.start.no (home.no.net/brukernavn). Kontoen må aktiveres via SMS, koster en tier, og så er det bare å uploade med ftp. Sjekk www.start.no/ftp/ . Jeg bruker FlashFXP og logger inn på ftp.powertech.no med mitt brukernavn og passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...