Gå til innhold

BK: "Fashion" Portrett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er kanskje bare meg, men jeg syntes poseringen med armene så veldig anstrengt og unaturlig ut. Nå skal det sies at jeg ikke er spesielt erfaen, så ikke skyt meg om du er uenig. ;-) Bortsett fra det så kan jeg også si at jeg er enig i at S/W versjonen er den absolutt beste.

Lenke til kommentar
Dette er kanskje bare meg, men jeg syntes poseringen med armene så veldig anstrengt og unaturlig ut. Nå skal det sies at jeg ikke er spesielt erfaen, så ikke skyt meg om du er uenig. ;-) Bortsett fra det så kan jeg også si at jeg er enig i at S/W versjonen er den absolutt beste.

Jeg kan si meg enig med deg her, ser også ut som hun biter igjen kjeven, men hvem kan si at dette er "galt" det kan bare se ut som en "bad" look, som om kvinnemenneske skal angripe kamera :p

Lenke til kommentar

Har i utgangspunktet ikke noe problem med kutting av hender, og hode etc, men det funker desverrre ikke her :/ skal du kutte hode må det gjøre litt lengre ned synes jeg, og hendene blir bare linjer som leder ut av bilde for min del her. Det virker ikke som en posering som er gjort for å ta nærbilde, men kanskje en halvfigur med hendene osv.

Lenke til kommentar
Hms, prøvde en ny corp, funker denne bedre?

Bedre på noen måter, men nå kutter du arhulen/skuldern og albuen.

 

Om det er fashion er det jo VELDIG viktig å få frem hva enn det er du vill selge. er det toppen er det sminken... ?

 

Smykket kommer på passelig bra fram nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...