PC Freak Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Da jeg skrudde av maskinen manuelt etter at en stor oppdateringer av windows hang seg, vil ikke maskinen gå videre enn til bios-skjermen. Jeg kommer heller ikke inn i bios og har prøvd å resette denne flere ganger uten hell. Har også fjernet HDD hvor windows lå uten hell der også. Hva kan være feilen? HK'et er et ASUS P5N32-E SLI. Takker på forhånd for alle svar. Endret 17. mai 2009 av PC Freak
Ritualz1 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Prøv å reset bios. Skal enten være en clrcms knapp på hovedkortet, vis du ikke har det tar du ut batteriet og lar den være ute i 5 min.
PC Freak Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Skrevet 17. mai 2009 (endret) Dette prøvde jeg også tidligere og fungerte ikke da. Rar feil dette her. Endret 17. mai 2009 av PC Freak
Pastafarian Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Synes svaret var smart... Koble vekk unødvendige enheter som USB enheter osv. Prøv med kun en enkel minnebrikke i forskjellige slotter. Gå over alle kabler. Prøv å starte maskinen mange ganger og reset bios.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå