Gå til innhold

Finskjorte-butikker i Oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med Follestad eller Edvins? Jeg liker Bertoni også, selv om det sikkert ikke er pop her på M&V.

Prisene vet jeg ikke stort om, dessverre.

Endret av Kloever_2
Skrevet

Bertoni, Dressmann, H&M, Zara har vel hvertfall skjorter til under 600,-. Hvorfor skulle Bertoni ikke være "pop" her inne på M&V? Har inntrykk av at det er flere som tror vi bare liker Gucci og Dior Homme.

Skrevet
Bertoni, Dressmann, H&M, Zara har vel hvertfall skjorter til under 600,-. Hvorfor skulle Bertoni ikke være "pop" her inne på M&V? Har inntrykk av at det er flere som tror vi bare liker Gucci og Dior Homme.

Siden Bertoni aldri blir nevnt så konkluderer jeg med at det er "feil" butikk. RL mente du vel, kanskje :roll:

Skrevet

Bertoni har absolutt veldig mye bra for tiden. God kvalitet og pent. Ekslusiv service sier jeg heller ikke nei takk til. Noe av den beste servicen jeg har fått. Det var snakk om et sommerskjerf bare!

Selv så tørr jeg å påstå at over halvparten av folket her ikke har et eneste plagg fra Gucci eller DH.

Skrevet
Bertoni har absolutt veldig mye bra for tiden. God kvalitet og pent. Ekslusiv service sier jeg heller ikke nei takk til. Noe av den beste servicen jeg har fått. Det var snakk om et sommerskjerf bare!

Selv så tørr jeg å påstå at over halvparten av folket her ikke har et eneste plagg fra Gucci eller DH.

Men tre av fire av de som poster i bildetråden har noe fra RL :p

Skrevet

Det er kanskje en grunn til det? :wee:

Gode produkter som ikke er altfor dyre, de holder lenge, har god passform og ser bra ut. Kvalitetsprodukter, med andre ord.

Skrevet

Om noen skal kjøre preppy look, så er RL det første som skal i skapet. Men RL er ikke perfekt. Mange jeans jeg ikke liker, som passformen ikke er helt meg heller.

Skrevet
Om noen skal kjøre preppy look, så er RL det første som skal i skapet. Men RL er ikke perfekt. Mange jeans jeg ikke liker, som passformen ikke er helt meg heller.

Nå er vell ikke jeans det RL er mest "kjent" for heller da? Piquene, shorts, skjorter osv derimot ;) Men er enig, de få buksene jeg har prøvd fra RL satt ikke så bra på meg. Kanskje bare feil modeller.

Ellers så syntes jeg det blir feil å si at RL ikke er så " altfor dyrt " - svært mange varer har noen syke priser. RL er deffinitivt et ekslusivt merke, kanskje bare ikke på lik linje med Dior Homme osv :)

Skrevet

RL ligger langt under DH, DG Gucci osv. RL regner jeg ikke på som et ekslusivt merke i det hele tatt. Men jeg gjør ikke alt for å unngå mainstream heller, hvertfall ikke når dem har såpass mye pent som dem har.

Skrevet

RL Purple label er langt i fra mainstream, hvertfall her jeg bor. Men for all del, hva som er ekslusivt og ikke er jo helt subjektivt :D

Skrevet

Nå tenkte jeg mer på de vanlige kolleksjonene fra RL, ikke Purple og Black label - de vil jeg legge på linje med DH, DG, Gucci, men Polo-kolleksjonen, og Golf/Tennis er helt normale, kurant priset klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...