Gå til innhold

[Løst]Friidrett , er dette bra nok ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Åsså en ting til. Prøv deg på 400 meteren. Det kan jeg love deg er den VERSTE distansen du kan springe. I slutten detter du neste bare i bakken hvis du gir alt du har. Tar du 400 meteren på under 1.10s så imponerer du meg til og være 14 år. ;)

Lenke til kommentar

Gode resultater på løping og lengde, høyden var ikke helt på topp, og spyd og kule kan jeg lite om. Høyde er nok sammen med spyd det mest tekniske av de øvelsene, så det kan godt hende at du kan gjøre det bra der likevel.

Med en del trening av teknikk, samt innkjøp av piggsko kan det godt hende du kan gjøre det bra i friidrett vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

57 sek er jo kjempe bra. Verdensrekorden ligger på 43 sek så du er et stykke fra den men et utrolig bra utganspuntk med tanke på at du bare er 14 år.

Lenke til kommentar

Ja , Høyde så hadde jeg en strekk i venstre legg , så jeg fikk ikke til å satse ordentlig skjønner du :(

Men som sagt så har jeg aldri prøvd å få til teknikken skikkelig , fordi at jeg har bare gjort disse resultatene på skolen da , så hadde jeg øvd på teknik og sånne ting så vil jeg tro jeg kan prestere bedre .

Lenke til kommentar

du er kjapp på springinga. Driver selv med friidrett drar på stevner har det kjempemoro!

Jeg er langt i fra proff og det hender i nyogne at jeg vinner en medalje, men det er ikke det viktigste for meg.

Jeg synest du har gode resultat, bedre enn mine og jeg er 15. Men tida på 60 meter kan variere når du ikke har prøvd på en skikkelig stadion. Jeg sprang 8.40 med stopperklokke og 9.14 med et skikkelig system.

Men jeg synest du bør prøve! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg driver selv med friidrett og angrer absolutt ikke på at jeg starta for halvannet år siden, etter at jeg slutta med skihopping. Tidene dine på 200 og 400 ser ganske bra ut, kanskje du kan bli en god langsprinter :thumbup: Hvis du vil se hva andre på din egen alder presterer i de forskjellige øvelsene ligger det tonnevis med statistikk på friidrettsforbundet sin side ;)

 

Forresten så er er klubben BUL å anbefale, hvis du bestemmer deg for å begynne :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...