Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark (Ingen spoilere her)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se de på tv3.no, men der har de ikke klart å få til tekst enda. Utrolig irriterende egentlig. Jeg har ikke tid til å se på tv3 hver dag, og jeg skjønner ikke bæret av dansk.

Skrevet

Slik jeg tenker (positivt :)) så er den første episoden som er ute på Web-TV IKKE tekstet pga. det ble lastet opp torsdag, samme dagen som den ble vist på TV3 UTEN tekst. Siden den allerede var oppe, så lot de den bare være selvom den ble vist på TV3 i går kveld MED norsk tekst og derfor ligger den "gamle" oppe på web-TV UTEN tekst. I kveld, vises episode 2 (som selvsagt ikke er på web-TV enda) på TV3 MED tekst og når den da forhåpentligvis blir lastet opp senere i kveld på web-tv, vil det kanskje være akkurat den versjonen som blir vist på TV3 i kveld og dermed være MED tekst.

Skjønner DERE hva jeg mener?

(:p)

Skrevet
Slik jeg tenker (positivt :)) så er den første episoden som er ute på Web-TV IKKE tekstet pga. det ble lastet opp torsdag, samme dagen som den ble vist på TV3 UTEN tekst. Siden den allerede var oppe, så lot de den bare være selvom den ble vist på TV3 i går kveld MED norsk tekst og derfor ligger den "gamle" oppe på web-TV UTEN tekst. I kveld, vises episode 2 (som selvsagt ikke er på web-TV enda) på TV3 MED tekst og når den da forhåpentligvis blir lastet opp senere i kveld på web-tv, vil det kanskje være akkurat den versjonen som blir vist på TV3 i kveld og dermed være MED tekst.

Skjønner DERE hva jeg mener?

(:p)

Bra tenkt!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Gleager er en morsom skrue.

Skrevet (endret)

Fjorårets sesong var ikkje teksta på web-tv, so trur neppe dei kjem til å tekste i år heller. Det er nok helst fordi dei vil at folk skal sjå serien på TV i staden. Dess fleire som ser den på TV, dess meir reklameinntekter får dei.

Endret av Kalvegodt
Skrevet

Det er jo my morsommere. Dere sutrer bare fordi dere ikke klarer å forstå det de sier. Kjekke gutter, hooking. Kan det bli bedre? :)

Skrevet

Det mangler humor og "bra" drama for min del.

Orker ikke sitte å følge med på dansk ph i håp om sexscener, gjør heller noe annet. Rydder i huset kanskje.

Skrevet
Det mangler humor og "bra" drama for min del.

Orker ikke sitte å følge med på dansk ph i håp om sexscener, gjør heller noe annet. Rydder i huset kanskje.

ja, sant det ! inmarig kjedelig den danske versjonen :(

Skrevet

Hei

Vi har dessverre ikke mulighet til å tekste på web-tv. Teksten som kommer på tv blir lagt direkte på skjer når programmet går, derfor er det ikke en integrert del av programmet.

Mvh

TV3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...