_Lawless_ Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har en flunka ny pc fra Acer, Aspire 6530. Jeg har innstallert videoredigeringsprogrammet Pinnacle, 12.1, men det bare låser seg. Jeg får ikke lagt til film på tidslinjen engang før meldingen (svarer ikke) kommer. OS er vista og Pinnacleversjonen er naturligvis også for vista. Hva kan være galt? Håper noen har en noenlunde fornuftig forklaring til meg.
Kristian. Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Hatr du sjekket hvilke krav progrmmet stiller til maskinen din?
Shadowxx Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har en flunka ny pc fra Acer, Aspire 6530. Jeg har innstallert videoredigeringsprogrammet Pinnacle, 12.1, men det bare låser seg. Jeg får ikke lagt til film på tidslinjen engang før meldingen (svarer ikke) kommer. OS er vista og Pinnacleversjonen er naturligvis også for vista. Hva kan være galt? Håper noen har en noenlunde fornuftig forklaring til meg. av isatalær det Diskdefragmentering pc reboot så istalærer du den på ny. ps les va som står bruksanvisnigen og les det som kommer opp da du setter i cd ta deg god tid med det så kan det gå lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå