Alpha-dog Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Hei og hå! I høstferien var jeg hos en kamerat som kjøpte seg Guitar Hero: Legends of rock. Greit nok trodde jeg, jeg hverken tenkte på det eller la merke til det da. MEN: det var da jeg selv fikk Guitar Hero: World Tour at det slo meg; GH:LOR har nesten ingen "Legends" Jeg mener, på GH:WT har du jo artister som sanger som Purple Haze, Eye of The Tiger, Crazy Train og Today, bare for å nevne noen. Det er sanger som virkelig er legender opp gjennom rockhistorien det Det virker ikke som om produsenten av spillet har vært opptatt av hva slags sanger som faktisk er legender, men hva selve produksjonssjefen for spillet likte eller hørte på da han var "liten" (80-tallet, for det er jo det som er musikkens gullalder). Hva syns dere?
vikingkylling Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Tittelen henviser nok mer til gitar-legendene som er med i spillet. Dvs Slash og han fra Rage against the machines. Vil du la Legends of Rock bør du heller kjøpe GH2 og spille Free Bird.
BrokenTomato Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hei og hå! I høstferien var jeg hos en kamerat som kjøpte seg Guitar Hero: Legends of rock. Greit nok trodde jeg, jeg hverken tenkte på det eller la merke til det da. MEN: det var da jeg selv fikk Guitar Hero: World Tour at det slo meg; GH:LOR har nesten ingen "Legends" Jeg mener, på GH:WT har du jo artister som sanger som Purple Haze, Eye of The Tiger, Crazy Train og Today, bare for å nevne noen. Det er sanger som virkelig er legender opp gjennom rockhistorien det Det virker ikke som om produsenten av spillet har vært opptatt av hva slags sanger som faktisk er legender, men hva selve produksjonssjefen for spillet likte eller hørte på da han var "liten" (80-tallet, for det er jo det som er musikkens gullalder). Hva syns dere? Syntes nå at din mening om hvem som er legender blir like subjektiv som spillprodusentens, ergo ser jeg ikke problemet. Om de har gjort en undersøkelse rundt dette før de valgte sanger vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå