Gå til innhold

[Løst]Noen som veit om Little big planet cheat / code ?

ToMMzY

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok spille igjennom hele spillet for å samle alle boblene med gjenstander som du bruker for å bygge brett. Materialer, gjenstander og klistremerker.

Anbefaler deg å spille igjennom fordi du da får ett ganske godt innblikk i hvordan brettene er bygget opp. Mye ideer som kan vidreføres til egne brett.

Jeg har ikke spillet foran meg akkurat nå, så mulig jeg husker feil. Når du er inne i poden, går du til den planeten til høyre, "my moon" eller noe liknende. Der kan du gå inn i byggemodus, og du blir geleidet gjennom hvordan ting brukes og gjøres. Som nevnt her, må man gjennom spillet for å låse opp enkelte gjenstander, men ingen av de er nødvendige for å lage din egen bane.

Jeg har ikke spillet foran meg akkurat nå, så mulig jeg husker feil. Når du er inne i poden, går du til den planeten til høyre, "my moon" eller noe liknende. Der kan du gå inn i byggemodus, og du blir geleidet gjennom hvordan ting brukes og gjøres. Som nevnt her, må man gjennom spillet for å låse opp enkelte gjenstander, men ingen av de er nødvendige for å lage din egen bane.

YES! TUSEN TAKK!!!!

DU ER DRIT KUL AS!!!!!!

:w00t:

Endret av Camrot
Fjernet overdreven bruk av smilies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...