Gå til innhold

Laptop med AMD Prosessor eller Intel Prosessor.Hva er best?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en enkel laptop til dama.

 

Og har funnet to som er veldig like, forskjellene er veldig små.Står fast på en ting og det er Prosessor.Den enne har AMD og den andre er Intel

 

Selv så liker jeg AMD, men Toshiba har mekka bra maskiner i de siste, så om noen har erfaring med en av dem, så er din mening mer en velkommen

 

Acer Aspire 5535

 

vs

 

Toshiba Satellite A300 serie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville valgt Toshiba merket fremfor Acer merket. Dog har jeg ikke sjekket specs på disse maskinene da du sier det er liten forskjell mellom dem. Dell sin studio serie er også bra.

 

AMD vs Intel skal jeg ikke røre med en ildtang engang.

 

Men jeg vil si at hadde det ikke vært best om dama og du gikk i en butikk og bare plukket ut en maskin. For damer så er sånne rare ting som utseende og form viktig. Så får du bare sjekke at den har nok RAM og HD plass og så er det vel strengt tatt det samme om det er AMD eller Intel på en "enkel" maskin.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Ville valgt Toshiba merket fremfor Acer merket. Dog har jeg ikke sjekket specs på disse maskinene da du sier det er liten forskjell mellom dem. Dell sin studio serie er også bra.

 

AMD vs Intel skal jeg ikke røre med en ildtang engang.

 

Men jeg vil si at hadde det ikke vært best om dama og du gikk i en butikk og bare plukket ut en maskin. For damer så er sånne rare ting som utseende og form viktig. Så får du bare sjekke at den har nok RAM og HD plass og så er det vel strengt tatt det samme om det er AMD eller Intel på en "enkel" maskin.

 

AKIRA

 

Dama har ikke peil på PC, tenker mer på meg selv, hvis maskinen er rompe så må jeg fikse på den. Dvs jo mer stabil og bedre den er jo mindre arbeid for meg, men jeg vet hva du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...