Gå til innhold

Klistrelapper til konvolutter, så man slipper å skrive for hånd?


Anbefalte innlegg

Hei

Hvor får man kjøpt slike klistrelapper man kan printe adresser på? Sender masse små pakker hver dag og må sitte å skrive dette for hånd hver gang. Hadde vært kjekkt å hatt ett program man bare kan lime adressen inn i og printe ut på klistrelapper..

 

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Hvor får man kjøpt slike klistrelapper man kan printe adresser på? Sender masse små pakker hver dag og må sitte å skrive dette for hånd hver gang. Hadde vært kjekkt å hatt ett program man bare kan lime adressen inn i og printe ut på klistrelapper..

 

Fredrik

 

Klistrelappene får du bla.a på Binders.

Jeg lager avsenderlapper i word, Tools-letter and mailings-envelopes and labels.

Bruker dette og er fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar

Jeg tenker da egne printere som skriver etiketter som du klistrer på pakker/brev. De skriver seff ikke like mange etiketter pr minutt som en A4-printer, men det er vesentlig enklere å skille etikettene fra hverandre.

 

F.eks LabelWriter 400, 400 Turbo, Duo og Twin Turbo er vel de nyeste produktene der nå.

Lenke til kommentar

Joda, var dyrt.. Men kjøpte en pakke, og det fungerte fantastisk.. Trenger ikke sånn hurtighet, bare noe som er brukervennlig, og det var så absolutt dette.. Fulgte med mal til Word, og så var det bare å lime inn adressen til de jeg skal printe ut til.. :) Fungerte som snus

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...