vikingkylling Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg kjøpte en fysisk kopi i butikk, installerte det, aktiverte det og brydde meg ikke så mye om det da jeg kjøpte flere spill samtidig og spilte noe annet. Nå da jeg har tenkt å prøve det aner jeg ikke hvordan jeg starter det? Jeg finner ingenting på skrivebordet, i startmenyen, spillmenyen eller noe som helst sted. Etter mye slit startet jeg Steam og fant det der, så jeg kan starte det derfra. Er jeg virkelig nødt til å starte det slik hver jævla gang? Er det ikke mulig å lage en liten snarvei til skrivebordet?
pwned Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 det burde være det.. enten så bare kopierer du en snarvei over på skrivebordet, eller så kan du "innstallere på nytt"/reparere og denne gangen velge å legge snarveier dit. høyreklikk på ikonet inne på steam, du burde da få noen valg der
vikingkylling Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Takk. Er litt vanskelig å kopiere en snarvei til skrivebordet når jeg ikke vet hvor jeg skal kopiere fra, men får se om jeg gidder å lete i selve steam.
StormKnight Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Et kjapt lite søk finner nok spillet for deg. Hvis du finner det i Steam, kan man høyreklikke på det der, og velg Create Desktop Shortcut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå