Amuro Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg nytt webkamera, og det funker kjempefint. Men knappen kommer ikke fram på msn, og sier jeg ikke har et webkamera. Hva gjør jeg? P.S. det er ett Creative Live!Cam Optia og det står at det skal fungere på msn.
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har du gjort Konfigurasjon av lyd og bilde i MSN? Endret 11. mai 2009 av archongamer
Amuro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Har du gjort Konfigurasjon av lyd og bilde i MSN? Uhm, sikkert ikke..
Amuro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Da er nok løsningen der Nei for du skjønner, det er ikke bare webkamera-knappen som er borte, prøver jeg noe med webkamera på msn, står at jeg ikke har ett.
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Prøv å start Webkamera med noen der. Vises det ikke da så gå inn på alternativer og se litt der Prøv å koble kameraet på nytt og skjekk om det funker på installert driver program.
Amuro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Prøv å start Webkamera med noen der.Vises det ikke da så gå inn på alternativer og se litt der Prøv å koble kameraet på nytt og skjekk om det funker på installert driver program. Jeg har gjort alt det der også, skal jeg bar avinnstalere webkamera og fikse på nytt?
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Prøv det, skjekk om det finns noen nyere drivere også
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Så du har gått på hovedvinduet i MSN og så gått på Verktøy? Der har du et valg for Konfigurasjon for lyd og bilde. Før du har kjørt den og valgt ditt webkamera vil ingen webkamera knapp synes, og i hvertfall ikke virke. Du må selv si til MSN at du har et webkamera, det skjønner det som regel ikke selv Endret 11. mai 2009 av archongamer
Amuro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Så du har gått på hovedvinduet i MSN og så gått på Verktøy?Der har du et valg for Konfigurasjon for lyd og bilde. Før du har kjørt den og valgt ditt webkamera vil ingen webkamera knapp synes, og i hvertfall ikke virke. Du må selv si til MSN at du har et webkamera, det skjønner det som regel ikke selv Skulle virkelig ønske jeg visste det før jeg avinnstalerte programmene.
archongamer Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Skulle kanskje forklart meg bedre i første post
Amuro Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Skulle kanskje forklart meg bedre i første post Åh, det går så bra! Takk for hjelp iallfall!
Skagen Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå