Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi som ikke vet hva vi skal gjøre!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest LeiGjest

UFFF................trenger å få noe ut.JEG HATER HAN!!!! Men hva kan jeg gjøre? Det har gått et år! ET ÅR folkens..men innser mere og mere hvor eksyremt han utnyttet meg...lot meg være hushjelp for han selv og sønnene,lot meg bare gå der å hjelpe til med ALLT fra slakting til barnepass til vasking ....åhh..det gjør meg så sint, og nå får jeg høre, han er samboer, er forlova..jeg hater han..burde ha skjønnt det..han sa ALDRI en gang på over et år, at han elsket meg, han visste det hele tiden at vi ikke kom til å være sammen,og han var utro med venninda si. Og HVER DAG slet jeg med at hun var innom jobben hans å satt der i 2-3 timer å snakket (?) med han..jeg MÅTTE bare finne meg i det!!!....men hvordan får jeg han vekk fra hodet. JEG HATER SÅ VOLDSOMT!!!Det er så mye jeg ikke skriver her....tro meg, det er HEFTIG!!! Så til alle dere som opplever å stå litt fast..hva kan man gjøre annet enn å skrike ut litt, få luftet hodet å kanskje skrevet ut litt:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du må gjøre er å akseptere det som har skjedd. At det som har skjedd det har skjedd. Du har latt deg bli med på dette og blitt med på å bli utnyttet . Nå må du bare komme deg videre å glemme dette. Du må få vekk all aggresjon , sinne og hat som du har mot han . Glem han ! Ikke vits å bruke energi på mennesker som du ikke har bruk for . Tenk på deg selv , hva du har lyst å gjøre !

 

Fortiden er over og er ikke noe du kan gjøre med. Tenk framover og hva du har lyst å gjøre noe med fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...