NoNamesLeft Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg skulle akkurat installere en patch til gothic 3 da Installeren sa: Setup has experienced an error. Please do the following: -Close any running programs -Empty temporary folder -Check your internett connection Then try to run settup again. Error code: -6002 Googlet dette å fant ingenting. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Sorry for skrivefeiler!
Chavalito Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Googlet du om dette, gjorde du det ikke rett. Fikk 126 treff, så du kan jo prøve dette da.
NoNamesLeft Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 (endret) Funker fremdeles ikke! Endret 10. mai 2009 av xhisor
Chavalito Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Okis, da kan du prøve denne guiden og se om det hjelper. Kan tyde at den patchen du lastet ned er ikke helt bra etter som den 6002 feilen kommer hvis noen av setup filene er korrupte eller dårlige. Den guiden gjelder jo for CD eller DVD setup men du kan jo prøve uansett.
NoNamesLeft Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Sikkert noe feil med ffila. Funka med en gang da jeg lasta den ned fra en annen side! Takk for hjelpen uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå