Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er Ute etter webhotell/domene, Hjelp søkes ;)


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg vurderer sterkt å få meg mitt eget domene og et greit webhotell. Det skal brukes primært til hobby så lav pris er bra, trenger ikke allverdens av plass heller. rundt 200MB burde holde lenge. Jeg vil gjerne ha litt "avansert" host, vil ha støtte for PHP, SQL og ASP eller i allefall en av dem ;)

 

Har sett meg ut en "leverandør" som er ganske billig: http://www.b-one.nu/

500,- for 200 mb er jo relativt bra tror jeg. Men, det høres for godt ut til å være sant, er det noen som har noen erfaringer med disse, eller klarer lese ut fra sidene om åpenbare mangler jeg ikke har fått med meg?

 

Og om det er noen andre som har forslag til til gode hosts/domene leverandører så ville det vært fint også ;)

 

På forhånd takk,

 

- Arild

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for alle anbefalinger ;)

 

Har et par spørsmål:

 

Hvis jeg kjøper webhotell fra Servetheworld.net gjennom QXL til 39kr/mnd, vil den prisen holde seg fast så lenge jeg er kunde eller bare ut bindings perioden?

 

Jeg er ikke veldig kjent med QXL, en Kjøp Nå auksjon, hva innebærer det?, stod ikke noe på info. Det logiske ville jo være at jeg kjøpte og ble kunde med en eneste gang, uten å måtte vente til at bud-runde tiden gikk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...