vidarv Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg trenger nytt guild, noen som har en plass åpen? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...r&n=Swooper Jeg har vært in naxx10 en del ganger uten å fullføre... slik er det med pugs... får alldri fullført noe som helst... Dog... jeg kunne kanskje hatt bedre gear...
k-orm Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Prøv i en av wow-trådene i Guild/klandiskusjon og rekruttering -forumet
OlavHW Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Prøv i en av wow-trådene i Guild/klandiskusjon og rekruttering -forumet Eller sjekk Fire&Steel om du er interessert i å ta transfer til Dragonblight. Vi trenger flere dps, en mage hadde vært bra Vi kjører fremdeles 1-2 kvelder i uka for å geare opp folk til Ulduar
tess0 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Kanskje fint om du nevner realm, om du alt er med i ein guild, og muligheter for transferre. Om du er inntressert i raiding, raidetider, social? Det du skriv seier veldig lite og gjer det vanskeleg og anbefale noko som helst for deg. Endret 11. mai 2009 av tess0
vidarv Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Jeg har rett og slett funne ut at jeg gir opp WoW... har vært avholds i ca 1mnd nå... og savner det ikke særlig... nå er det MarioKart Wii som gjelder
El Fantasma Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hehe! :!: Da må jeg jo si at dette var en fornuftig tråd..
E7ite Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hehe! :!: Da må jeg jo si at dette var en fornuftig tråd.. Tråden er 20 dager gammel då.
tess0 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har rett og slett funne ut at jeg gir opp WoW... har vært avholds i ca 1mnd nå... og savner det ikke særlig... nå er det MarioKart Wii som gjelder Kvifor søker du guild 6.5 viss du har slutta for ein månde sidan den 25.5. sei 1mnd = 30dagar. Då slutta du å spele wow 25.04. Kvifor søker du guild viss du allerede har slutta å spele(for 10dagar sidan) og ikkje hadde planar om å fortsetje. Nice one!
Gresskar Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har rett og slett funne ut at jeg gir opp WoW... har vært avholds i ca 1mnd nå... og savner det ikke særlig... nå er det MarioKart Wii som gjelder Kvifor søker du guild 6.5 viss du har slutta for ein månde sidan den 25.5. sei 1mnd = 30dagar. Då slutta du å spele wow 25.04. Kvifor søker du guild viss du allerede har slutta å spele(for 10dagar sidan) og ikkje hadde planar om å fortsetje. Nice one! Kanksje vedkommende ikke hadde bestemt seg for å slutte helt...Man trenger jo ikke å spille 24/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå