Gå til innhold

[Løst]Lv80 Mage søker guild ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje fint om du nevner realm, om du alt er med i ein guild, og muligheter for transferre.

Om du er inntressert i raiding, raidetider, social?

Det du skriv seier veldig lite og gjer det vanskeleg og anbefale noko som helst for deg.

Endret av tess0
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har rett og slett funne ut at jeg gir opp WoW... har vært avholds i ca 1mnd nå... og savner det ikke særlig... nå er det MarioKart Wii som gjelder :)

Skrevet
Jeg har rett og slett funne ut at jeg gir opp WoW... har vært avholds i ca 1mnd nå... og savner det ikke særlig... nå er det MarioKart Wii som gjelder :)

Kvifor søker du guild 6.5 viss du har slutta for ein månde sidan den 25.5.

sei 1mnd = 30dagar. Då slutta du å spele wow 25.04. Kvifor søker du guild viss du allerede har slutta å spele(for 10dagar sidan) og ikkje hadde planar om å fortsetje. Nice one!

Skrevet

Kvifor søker du guild 6.5 viss du har slutta for ein månde sidan den 25.5.

sei 1mnd = 30dagar. Då slutta du å spele wow 25.04. Kvifor søker du guild viss du allerede har slutta å spele(for 10dagar sidan) og ikkje hadde planar om å fortsetje. Nice one!

Kanksje vedkommende ikke hadde bestemt seg for å slutte helt...Man trenger jo ikke å spille 24/7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...