Gå til innhold

Kompatibelt batteri til Fujifilm F100fd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle kjøpe et ekstra batteri til mitt Fujifilm F100fd kamera og kom over denne linken.

 

Går det ann og bruke dette batteriet til kameraet mitt? Syns det var veldig billig, under 30NOK inkl. frakt!

OEM batterier er ofte billige. Frakt fra Hong Kong er av en eller annen grunn veldig billig.

Lenke til kommentar

Om selgeren/butikken garanterer at de erstatter kameraet om batteriet fører til at kameraet blir ødelagt, kan det bety at batteriet inneholder nødvendige sikringer for å hindre kortslutning eller overoppheting. Men om de holder denne garantien, er jo en annen sak.

 

De aller billigste jallabatteriene kan ødelegge kameraet ditt, og da er ikke det noe som går på garanti eller reklamasjon. Batteriet du har funnet, vil jeg legge i nettopp denne kategorien.

 

Jeg ville kjøpt uoriginalt batteri enten fra et anerkjent firma eller hos en norsk forhandler. Da er man for det første stort sett sikret at batteriet er sikkert, og skulle noe skje er det lettere å gå videre med saken. Du må kanskje betale en 100-200 kroner mer enn du gjør nå, men når vi snakker utstyr til flere tusen kroner, så synes det er direkte dumt å risikere at det ødelegges fordi man vil spare en hundrelapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...