Gå til innhold

Hvilket anlegg skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

De er like dårlige begge to lydmessig. Glem de 1000 wattene. De er oppgitt ved 10% forvrengning, noe som grenser til svindel. Se på strømforbruket på 165W, trekk fra litt så ender du opp med ca 100W uteffekt som skal fordeles på 6 kanaler.

Sats isteden på separat surroundforsterker, og rimelige kvalitetshøuttalere. Dette er et bra sted å starte: surround.no

Hvis du allikevel insisterer på lavbudsjett anbefaler jeg Logitech Z-5500 til ca 2500,-. Da må du ha DVD spiller i tillegg (500-1000,-)

Skrevet (endret)
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

De er like dårlige begge to lydmessig. Glem de 1000 wattene. De er oppgitt ved 10% forvrengning, noe som grenser til svindel. Se på strømforbruket på 165W, trekk fra litt så ender du opp med ca 100W uteffekt som skal fordeles på 6 kanaler.

Sats isteden på separat surroundforsterker, og rimelige kvalitetshøuttalere. Dette er et bra sted å starte: surround.no

Hvis du allikevel insisterer på lavbudsjett anbefaler jeg Logitech Z-5500 til ca 2500,-. Da må du ha DVD spiller i tillegg (500-1000,-)

Sett at jeg kjøper Logitech høyttalerene. Får jeg koplet opp høytallerene via dvd og videre til TV-en slik at jeg får lyd fra høytallerene på TV-en ved vanlig tv-titting og ved dvd titting. I så fall hvordan?

Endret av joramo91
Skrevet
Hvem er best?

samsung ht-tx500

eller

sony

Sett at jeg kjøper Logitech høyttalerene. Får jeg koplet opp høytallerene via dvd og videre til TV-en slik at jeg får lyd fra høytallerene på TV-en ved vanlig tv-titting og ved dvd titting. I så fall hvordan?

Den har optisk toslink inn på samme måte som de andre anleggene du har sett på, så det blir ingen forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...