MusiQ Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hei! Sitter å lurer på ny telefon å står mellom følgende; Iphone 3G 8GB HTC Touch HD. Krav; Best mulig batterilevetid. Gode nettmuligheter. Rask. Solid. Godt spesifisert. Se video på, høre på musikk. Se bra ut. Kamera. Hva vil dere annbefale? Endret 6. mai 2009 av MusiQ
>Jonas< Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hehe, nå legger du opp til krig. Litt vanskelig å anbefale noe når du ikke nevner noe om krav til spesifikasjoner, bruksområder og sånne ting. Mye tyder også på at det kommer en ny Iphone i juni eller juli, så jeg ville nok ventet til da og sett hva som skjer.
MusiQ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Hei!Sitter å lurer på ny telefon å står mellom følgende; Iphone 3G 8GB HTC Touch HD. Krav; Best mulig batterilevetid. Gode nettmuligheter. Rask. Solid. Godt spesifisert. Se video på, høre på musikk. Se bra ut. Hva vil dere annbefale?
>Jonas< Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Såfremt du takler Windows Mobile så vil jeg anbefale HD, som er best på flere av punktene der. Ikke er du låst til noe og du står fritt til å gjøre hva du vil med telefonen.
MusiQ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Såfremt du takler Windows Mobile så vil jeg anbefale HD, som er best på flere av punktene der. Ikke er du låst til noe og du står fritt til å gjøre hva du vil med telefonen.jeg har hatt WM 5.0 en gang i tiden, syntes det var ok. Men det nye er vel verre så det blir vanskelig, spess når man ikke har særlig tålmodighet, til å ikke finne ut av ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå