Gå til innhold

Ny bærbar til maks 7.700[Gaming]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du anbefale den maskina til spilling? den har et integrert intell grafikkort, riktig nokk et X4500, som overhodet ikke holder mot de to maskinene før i posten.

 

til spilling er nok aceren best, ja. MEN det er kun fordi den har det beste grafikkortet. Ellers er ALLE ande specs minst like bra eller bedre hos HPen enn hos aceren. det er også vært å merke seg at aceren har en av disse grusome 16:9 skjermene med under 800 piksler i høyden. Så til spilling aceren, men alt annet er HPmaskina bedre till.

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å kjøpe denne:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445065

På søndag, skal brukes mest til cs, css , msn, nettet osv samtidig,trenger ikke noe uber greier til å spille di nyeste spillene, det har jeg denne stasjonæren til, denne skal vere til bare chilling og kompislan osv...

Så visst noen har noen tilbakemeldinger på pcen positive og negative, vil jeg gjerne høre di :p

Lenke til kommentar
Til spilling, helt grei. Men ville ikke brukt den til nett, alt under 800 pikler i høyden blir skrollemaraton.
det bryr jeg meg egentlig ikke om. Tenker mer at eg ikke vil gå på en smell ved at den ikke har noe bra ytelse, og at den suger max om 1 mnd
Lenke til kommentar

Jo den er nesten like bra den. Fordel: skjermgrafikken er de samme foruten den har 1 GB skjermkort, MSI har 512, den har 500 GBHDD, MSI har 320 GB. Minus: MSI mye bedre prosessor, bedre skjerm(oppløsning); WXGA vs WSXGA+. Derfor. Den er vel bra nok, det har jeg ikke sagt. MSIen er et alternativ som du vurderer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
eg lurte på om denne

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...globsearch=6930

og denne

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445065

er lik bortsett fra den fra spaceworld har geforce skjermkort og 500 gb hdd, eller er alt likt, eller?

 

trenger hjelp fort

Du burde seriøst styre langt unna Acer's produkter. Jeg kjøpte meg en lignende som du tenker på der, og operativsystemet som skal være Vista Home Premium var isteden en rar Acer versjon av Home premium. Hard disken var stappet full av masse unyttige "Acer Arcade" spill og masse dritt som du aldri trenger og som aldri virker ordentlig.

 

Jeg har nå en MSI GX620 som Jornboss ga deg linken til, og den er den beste så langt i tråden. Den er utstyrt med Gf 9600m GT med 512 Mb i DDR3.

DDR3 er opp til 40% raskere enn vanlig DDR2. Med den 2,40 Ghz prosessoren og 9600m GT klarer du nok å spille f.eks Crysis på Medium-High settings ganske pent.

 

Hvis ikke MSI'en gjør noe inntrykk så kan du vente til de nyeste Hp Pavilion modellene kommer ut. (ganske snart) Her har vi en 16" Pavilion med det nyeste fra ATI med Radeon Mobility HD 4650 med 1GB DDR3:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...24-3949663.html

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Jeg har nå en MSI GX620 som Jornboss ga deg linken til, og den er den beste så langt i tråden. Den er utstyrt med Gf 9600m GT med 512 Mb i DDR3.

DDR3 er opp til 40% raskere enn vanlig DDR2. Med den 2,40 Ghz prosessoren og 9600m GT klarer du nok å spille f.eks Crysis på Medium-High settings ganske pent.

 

tror du den pc'n klarer WoW WotLK med high settings glatt, 20-40 fps?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har nå en MSI GX620 som Jornboss ga deg linken til, og den er den beste så langt i tråden. Den er utstyrt med Gf 9600m GT med 512 Mb i DDR3.

DDR3 er opp til 40% raskere enn vanlig DDR2. Med den 2,40 Ghz prosessoren og 9600m GT klarer du nok å spille f.eks Crysis på Medium-High settings ganske pent.

 

tror du den pc'n klarer WoW WotLK med high settings glatt, 20-40 fps?

Ja det trur jeg nok. :) mer enn 40 fps hvertfall kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...