Gå til innhold

installasjon av CuteNews!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål angående installasjon av CuteNews.

Her er da innstruksjonene jeg har funnet for fremgangsmåten:

1) Create a directory on your server ( e.g. cutenews )

2) Upload the content of the cutenews.1.4.6.zip to the directory you created in step 1

3) Now You must CHMOD the the directory cutenews/data/ and all files and

folders under the data/ directory must be also chmod'ed to 777.

Har fullført punkt 1 og 2, men sliter litt med det 3. punktet. Så spørsmålet mitt da er om det er noen her som kan forklare meg fremgangsmåten for å chmod'e til 777? Bruker forresten programmet FileZilla.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det betyr vel å sette skrive, lese og endre rettigheter til den mappa om jeg ikke er helt på jordet :)

Det stemmer det ja :yes: Spørsmålet er bare hvordan jeg kan forandre på dette?

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet (endret)

Hei. Når det først var en tråd om cute news her, så lurer jeg på følgende:

Når jeg har fått lagt inn og fått en kode på hvordan jeg skal vise nyhetene i på siden vår. Også laster opp mot nettet, og etter det sjekker siden på nettet. FÅr jeg denne feilmeldingen:

Warning: include(/store/1/web/domene.no/cutenews/show_news.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /store/1/web/domene.no/test.php on line 10

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/store/1/web/domene.no/cutenews/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /store/1/web/domene.no/test.php on line 1

Noen som har peiling på hvorfor dette kommer, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å endre det?

Håper på svar :)

Endret av sjefen_no1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...