Gå til innhold

Managerzone - online managerspill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.managerzone.com

I Norge er vi i overkant av 3000 som spiller dette fantastiske online spillet men vi trenger flere brukere for å bli en stornasjon. Mange flere.

Spillet er i utgangspunktet gratis, dvs at man kan betale en liten sum penger for noe ekstra men dette er ikke noe man trenger å gjöre. Man har det samme utgangspunktet som folk som betaler (Eneste forskjellen er at du kan endre spillerenes utseendet osv)

Man starter i 5.div og derfra skal man forsöke å lage et storlag. Alle elementene er med fra trening av spillere, kjöp og salg, hente trenere, skaffe sponsorer, bygge stadioen og oppforstre egne juniorspillere. Ingenting er som når din egen juniorspiller scorer mål i VM for Norge :)

Man har et forum der man har mange hyggelige mennesker man kan få hjelp av osv. Man har også en egen avis der man kan lese om Managerzone Norge.

Hadde värt hyggelig å möte deg til treningskamper eller i cuper.:)

Registrer deg og lag et storlag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

tror jeg holder meg til hattrick jeg.

Noen tall som er interessante her.

www.managerzone.com

Members: 785 010

Online: 10 486

www.hattrick.org

Active users: 950 226

36 404 online

Skrevet

Jeg skjönner at du som har spilt hattrick en stund holder deg til det. Spilte selv hattrick og managerzone samtidig men fant ut at jeg måtte velge bort en av dem. Valget var faktisk ganske så enkelt. Först og fremst synes jeg managerzone er mer realistisk, de har et mye bedre tilbud på kampdager i form av en fantastisk 3D og ikke minst hele spillopplevelsen er noen hakk bedre.

Skrevet

Du kan jo ikke kun dømme det utfra hvos mange som er online/registrert på hvert nettsted.

Spiller selv begge spillene, og det er altfor ator forskjell mellom dem til at antall registrerte lag skulle virke inn! Hattrick er hovedsaklig et matematisk spill preget av veldig langsiktig planlegging, mens ManagerZone er mer actionfylt. I motsetning til på hattrick, er det ikke så godt som umulig å oppnå suksess med mindre man var blant de første som startet å spille.

Mens du på hattrick kan maks spille 2 kamper (pluss 1-2 juniorkamper) i uken, så får man på ManagerZone muligheten til å spille mye mer om man ønsker det. Treningsopplegget på ManagerZone er også lagt opp ganske annerledes, og man kan følge opp enkeltspilere mye lettere.

Selv om jeg liker hattrick godt selv, anbefaler jeg alle å prøve ut ManagerZone! Det er faktisk et veldig bra spill :)

Skrevet

Enig.

Jeg vil faktisk väre så frekk og si at managerzone er flere hakk bedre enn hattrick. Jeg forstår selvsagt at de som har bygd et lag på hattrick har vanskeligheter for å la det bli värende og registrere seg på managerzone men alle som vil starte opp et online managerspill for förste gang bör utvilsomt velge managerzone.

Skrevet
www.managerzone.com

Members: 785 010

Online: 10 486

www.hattrick.org

Active users: 950 226

36 404 online

Bare en liten kommentar til angående antall online brukere :) På hattrick tror jeg ikke man blir automatisk logget ut før man lukker nettleseren (tar iallfall vanvittig lang tid). På managerzone blir man logget ut etter 30-60 minutters inaktivitet. Det kan nok forklare en god del av forskjellen i antall pålogget.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

nå dømmer jo ikke jeg managerzone her da men synes at disse tallene er interessante for brukere som vil gjøre et valg. Hattrick har nok et bedre community mens managerzone har sikkert andre fordeler :)

etter hva jeg ser er ikke managerzone kun fotball heller.

Kron

Endret av Kron
Skrevet
Trenger noen å spille trenings kamper med på MZ!

Skullkid95 :wallbash:

Tror kanskje det er lettere å få tak i dette med å prøve å bli kjent med folk inne på spillet...

Skrevet

Dere som tror at hattrick er bedre er rett og slett helt på trynet feil. startet og spille begge spilla for ca 5 år siden, hattrick slutta jeg med etter ca et år, men på mz holder jeg på fortsatt, det sier vel sitt?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Dere som tror at hattrick er bedre er rett og slett helt på trynet feil. startet og spille begge spilla for ca 5 år siden, hattrick slutta jeg med etter ca et år, men på mz holder jeg på fortsatt, det sier vel sitt?

ikke så mye egentlig. Smaken er som baken. Jeg har spilt hattrick siden 2007 og jeg stortrives enda. Og hvis du spilte hattrick da for 4 år siden kan du ikke sammenligne med nå, da hattrick har fått store positive forandringer.

Kron

Skrevet

Jepp, det er nok sant.

Det samme har MZ. Jeg spiller som sagt begge, men jeg hadde nok valgt MZ hvis jeg bare kunne spilt 1.

En annen flott ting med MZ er avisen som gis ut regelmessig der, The Zone. Den tar opp alt som skjer, både sportslig og i Community, i spillet. Hver nasjon har sin egen. Det gjør det mye lettere å følge med på om noen nordmenn gjør det bra. Utgave 150 kom ut i kveld :) Der kan man blant annet lese om nye norske talentspillere, om hvordan det går med Norge i VM-kvalifiseringen (strålende, for de som lurer), noen artikler om strategi, og mye mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...