Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hei, jeg har problemer med Forefox, jeg får ikke åpnet det. Hver gang jeg åpner det, kommer det feilmelding/kommer ikke inn på internett. Men Opera og IE8 kommer fint inn på internett, noen vet hva som er galt? Har oppdart til siste versjon (3.0.10) Sjekk bildet under for feilmeldingen Takker på forhånd for hjelp
raWrz Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 sjekk dette: klikk Verktøy - Innstillinger - Avansert - i fanen Nettverk under avansert - og trykk på Innstillinger der det står " Konfigurer hvordan Firefox tilkobler til Nett" - der skal den være kryset av på "ingen Mellomtjeneste"
Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Det stod "Ingen mellomtjeneste" der fra før. Noen fler tips? Er ikke 100% sikker, men tror det skjedde under noen oppdatering som klikket og jeg skrudde av maskinen etter ca. 6 timer. Men alle andre internett-programmer som msn, internett-radio osv. + alle andre internett-lesere funker Har også reinstallert mange ganger uten hell Noen fler tips?
Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 (endret) Nå søkte jeg etter oppdateringer, og en annen feilmelding kom, så noe galt må ha skjedd. Når jeg går på linken på bildet for manuell nedlastning (må åpne i anen nettleser), etter å ha lastet det ned, skjer det akkurat det samme som nå. (Sorry for dobbelpost) Endret 4. mai 2009 av Fred7555
Fred7555 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 Fant det ut nå VAr Online Armor som blokkerte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå