Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket og hvordan kan jeg gå videre? Trenger råd/tips=)


Anbefalte innlegg

Heisann. Er 14 år og har møtt en jente jeg virkelig liker godt!

 

Vi møttes første gangen for 2 uker siden på en konf. ting, og vi ble relativt godt kjent og vi var sammen nesten hele den "leiren".

 

Etter det, har vi snakket med hverandre over msn og litt telefon, og vi vet begge nå at vi liker hverandre..

 

På lørdag møttes vi og gikk rundt på kalvøya(om noen vet hvor det er), langs stranden/vannet der, og satt sammen på klippene der og snakket. Etterpå gikk vi hjem til meg. Når vi satt på klippene, i et stort tre osv., prøvde jeg å ta forsiktig og uskyldig på henne, som på armen, kneet o.l, tilogmed litt i håret.

Ergo var vi vel sammen den dagen i 7-9 timer.

Når hun måtte dra hjem, fulgte jeg henne ut av blokken vår, og da i heisen sto hun helt stille å så på meg.. Som den jævla sjenerte gutten jeg er, turte jeg ikke å si eller gjøre noe som helst egentlig.. Så kan hun ha ventet på et kyss selvom det var så kort siden vi møttes..?

 

Så ga hun jo en klem hun dro og da sa hun at vi sees om ikke så lenge, så hun har tydeligvis lyst til å møte meg igjen, regner jeg med..

 

(Hun bor foresten ca 15-25min unna med bil/buss fra der jeg bor.)

Så når vi møtes neste gang, forslag til hvordan vi kan møtes, slik at kanskje jeg kan ta initiativet, eller hva vi kan gjøre, og hvor langt burde jeg gå(?), liksom kysse henne, eller ta enda mer på henne, ved å legge armen rundt og "kose litt"..?

 

Det er foresten en av mine første ordentlig forelskelser som har funket bra, så jeg er ganske sjenert ovenfor jenter, så alle slags tips, råd eller forslag blir jeg svært glad for:-)

 

Takk for svar, og beklager om det ble litt mye uvesentlig informasjon..:-P

Endret av spid3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og hopp!

Noe du ikke må gjøre er å gjøre ingenting... ! :wallbash:

 

Be henne med ut, f.eks kino eller lignende. Husk å la henne velge, og betal billetten !!! Hvis dere skal på kino kan du jo ta "gjesp-ta-hånden-mot-munnen-og-strekk-armen-videre-rundt-skuldrene-hennes"-trikset. Kan virke flåsete, men så lenge det blir gjort med glimt i øyet er det en bra icebreaker.

Hvis samtalen stivner til, er det bare å la henne prate om seg selv, alle jenter liker det og kan holde på i timesvis. Ser ut til at dere kjenner hverandre, så du bør prøve å kysse ho. I affal kysse ho på kinnet, det er minimum mener jeg :mrgreen:

 

Et kompliment eller flere er bra, men ikke så det skaper en kunstig og ubehagelig stemning! Kommenter gjerne å pen ho er når du ser ho. F.eks: Pen du var i dag.

Ikke: Er de ekte? ( hehe, kødder :lol: )

 

Senk skuldrene! Alt går bra! Tenk at du er best og tøffest i verden !

 

Lykke til ! :thumbs:

Endret av feitefreddy
Lenke til kommentar

Okei, takk..=)

 

noen andre forslag enn kino?=)

 

og om noen har andre synspunkter, please post..!=)

 

 

Ikke: Er de ekte? ( hehe, kødder :lol: )

 

Åh faen, kanskje det er derfor alle jentene har smacka til meg hver gang jeg har prøvd den..^^,

(Kødder :lol:)

Lenke til kommentar

Hehe, ja et tips til er humor. Du skjønte tydeligvis spøken ovenfor, så da er det et pluss ! Men andre plasser enn kino er jo restaurant. Begge disse tingene er litt A4, så for å skille seg ut kan du jo daske frem en piknik, en bra konsert, eller noe annet arrangement... kommer ann på hvor dere bor. Moteshow ? Du må poste åssen det går :)

Lenke til kommentar

Hehe, takk for forslagene :)

 

 

Foresten så har hun bursdag neste helg, men vi kommer mest sannsynlig ikke til å møtes før det:(, men burde jeg gi henne en gave gangen vi møtes etter det eller om vi møtes før, og evt. hva kan jeg gi?

Lenke til kommentar

Syntes det blir litt mye klisje ting her nå! :p Viktigste er å la samtalen gå sin gang. Virk interessert i og engasjer deg i det hun snakker om. Når hun spør deg om noe, så forteller du selvfølgelig, men uten å være flåsete/skrytete. Ha en nøytral tone, bruk humoristiske virkemidler og vær en kjekkas med et glimt i øyet. Jeg ville ha ventet med masse gaver og greier til dere kommer litt mer inn i det. ;)

Lenke til kommentar
Syntes det blir litt mye klisje ting her nå! :p Viktigste er å la samtalen gå sin gang. Virk interessert i og engasjer deg i det hun snakker om. Når hun spør deg om noe, så forteller du selvfølgelig, men uten å være flåsete/skrytete. Ha en nøytral tone, bruk humoristiske virkemidler og vær en kjekkas med et glimt i øyet. Jeg ville ha ventet med masse gaver og greier til dere kommer litt mer inn i det. ;)

Klisje ? hva er klisje ? humoristisk tone og glimt i øyet... var jo det jeg foreslo :)

Hun har jo bursdag da... må jo kjøpe gave da, men ikke noe voldsomt..

Lenke til kommentar

kul historie.

 

Da dere møtes igjen, burde du ta på deg godlukt. Smile til henne. Mens dere sitter etsted, så fortell henne om interessene dine, og hun forteller om sine. Også burde jeg legge til at du burde snakke med en rolig søt stemme. Så fortell henne en vits eller få henne til å le. Etterpå kan du prøve å be henne ut. Etter på burde du kysse henne.

 

ADVARSEL

Ikke be henne ut til en sushi resturant (hun vil spy seg ihjel) og kort sagt vil det IKKE være en romatisk date...

 

 

Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Syntes det blir litt mye klisje ting her nå! :p Viktigste er å la samtalen gå sin gang. Virk interessert i og engasjer deg i det hun snakker om. Når hun spør deg om noe, så forteller du selvfølgelig, men uten å være flåsete/skrytete. Ha en nøytral tone, bruk humoristiske virkemidler og vær en kjekkas med et glimt i øyet. Jeg ville ha ventet med masse gaver og greier til dere kommer litt mer inn i det. ;)

Klisje ? hva er klisje ? humoristisk tone og glimt i øyet... var jo det jeg foreslo :)

Hun har jo bursdag da... må jo kjøpe gave da, men ikke noe voldsomt..

Ah beklager, om hun har bursdag er det noe helt annet.. :) Da er det en ting som slår godt an, og det er en bamse! Og kanskje et kort med noen få ord. Jenter liker sånt.

 

Jeg mente med klisje det med armen over skuldrene saken. Jeg hadde gjort det på en helt annen måte veit jeg, for det er et så utbrukt knep. Men for all del trådstarter, ikke hast! Ta det rolig, og lytt etter henne. Ikke mas på noe.

Lenke til kommentar
Ah beklager, om hun har bursdag er det noe helt annet.. :) Da er det en ting som slår godt an, og det er en bamse! Og kanskje et kort med noen få ord. Jenter liker sånt.

 

Jeg mente med klisje det med armen over skuldrene saken. Jeg hadde gjort det på en helt annen måte veit jeg, for det er et så utbrukt knep. Men for all del trådstarter, ikke hast! Ta det rolig, og lytt etter henne. Ikke mas på noe.

Hehe, ja det med armen kan bli litt teit med ei jente på fjorten. Er det ei som er eldre som forstår humoren, så blir det morsomt nettopp fordi det er litt klisje.. Men det kommer ann på situasjonen, og om man klarer å gjøre det på en bra måte.

Bamse var foresten en veldig god ide! Billig, søtt og ikke for mye, samtidig som man sender "riktig" signal :love: Gå for den !

Lenke til kommentar

OKei, takk. Grunnen til at vi ikke møtes er at vi liksom ikke har blitt så godt kjent enda, kun møttes to ganger, men begge gangene i mange timer, og hun må være med familien den dagen.

Vi går btw ikke på samme skole og er ganske langt unna så vi er liksom ikke sammen hver eneeste dag..

 

Men burde jeg virke veldig ivrig når det gjelder å avtale når vi skal møtes neste gang og slikt? Vil hun synes det er positivt om jeg spør om vi kunne møtes, ofte?

 

Og hvordan kan jeg berøre henne uten at det er klisjè da?

Og er det 100% sjanse for at hun vil ta det positivt om jeg gir henne et kyss?

 

Masse fine spørsmål her, så håper dere gidder å svare dem :lol:

Lenke til kommentar

Altså, ikke mas på jenta! Ta det rolig, du trenger ikke å spørre henne hvert kvarter om hun vil finne på noe med deg. Spør en gang, får du et svar så maser du ikke. La det gå noen dager til neste gang du maser. La også henne ta initiativet litt, om følelsene er gjensidige.. :)

Lenke til kommentar
Altså, ikke mas på jenta! Ta det rolig, du trenger ikke å spørre henne hvert kvarter om hun vil finne på noe med deg. Spør en gang, får du et svar så maser du ikke. La det gå noen dager til neste gang du maser. La også henne ta initiativet litt, om følelsene er gjensidige.. :)

Vi har som sagt bare møttes to ganger ordentlig og vi kan liksom ikke finne på noe hele tiden ettersom vi bor et stykke unnahverandre..

Og jeg vet hun liker meg da hun har sagt det litt ovr msn, og det har egentig jeg og, men tør liksom kke å gjøre noe som kyss og sånt når vi møtes..=/(Noen forslag til hvordan jeg kan fjerne denne "sperren"? :lol:

Lenke til kommentar
Kysset kommer vel naturlig for begge når det passer. Jeg syntes ikke du skal gå rundt å planlegge at du skal kysse henne. :)

 

Selv i denne situasjonen: Vi står i heisen og hun ser på meg og smiler uten å fjerne blikket fra meg?

 

Dette skjedde en eller to ganger når vi gikk den turen, og føler etterpå at hun ville at jeg skulle kysse henne.

 

 

Og jeg vet at det absolutt verste å gjøre er å ikke gjøre noe, så har ikke lyst at hun skal miste interessen pga at jeg ikke viser nok initiativ..=/

Lenke til kommentar

Skjønner åssen du har det. Altså, prøv å vær litt mer intim da vel? Så skjønner du det når du skal kysse tilbake. MEN! Alt har sine grenser. Husk det.

 

Det virker dog som hun gir noen tegn til deg ja. Du kan jo også teste om det er kyss hun vil ha? Bare beveg deg mot henne som om du har tenkt å kysse henne (ikke begynn med leppene dog), og om hun ikke virker interessert så gir du en kos istedet og later som det var det du hadde tenkt å gi.

Lenke til kommentar

Altså, berøring er veldig viktig. Da blir det også enklere for deg å slenge armen din rundt skuldrene hennes på en humoristisk måte, og allerede da er du intim nok.

 

Småting som kiling, klapping på skuldrene, armene osv. Små ting som gjør det mer konfertabelt for dere begge med berøring.. :) F.eks få henne til å kile deg på undersiden av armen, og omvendt.

 

Når sånne ting er i boks kan du enklere være mer intim med henne, utenat hun blir skremt av det.

Lenke til kommentar

okei takk=)

 

 

Det jeg hater når jeg er med jenter er at jeg som regel legger merke til tegnene hun gir og hva jeg burde ha gjort ETTER at møtet er avsluttet og det er for sent for den gangen..

 

Og alle de andre gangene, har dette endt med at hun mister interessen totalt...=/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...