Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Routerkræsj ved spilling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en Thomson speedtouch 585i v6 ifra NGT.

 

I det siste så restarter den av seg selv ved spilling. Det skjer når jeg og dama spiller på hver vår pc. Eller jeg spiller på ps3 og hu på pc. Når hu spiller alene så går det fint.

 

Noen som har noen tips?

Endret av Sinnapels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd på det, men NGT har satt passord og greier på den. Men resatte hele greia til Factory settings, og det ser faktisk ut til å funke enn så lenge :)

 

Hadde akkurat samme routeren som deg, men fra en annen nett-leverandør. Den gikk i reset flere ganger om dagen!! Det var nok at jeg kom på en nettside med 20-30 bilder på... så gikk den i RESET!! Arrgh!! Og ingen nyere firmware var heller ikke å finne.

 

Jeg fikk levert et nytt, rent ADSL-modem uten trådløs router innebygget og kjøpte meg en EGEN trådløs router selv av merket LinkSys. Maken til stabilitet skal du lete lenge etter. Kan ikke huske at nettet har vært nede på over et år nå. Og det med fire brukere. Rekkevidden på trådløsdelen overgikk Speedtouch-en milevis!! (For å ta i litt) :-)

 

Så mitt råd: Kast ut 585i-en!!

Endret av flyndrefjes
Lenke til kommentar
http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=497

 

585i kan brukes som bridgemodem som man så setter en OK router bak med PPPoE (PPPoA).

Dette vil helt sikkert fikse stabilitetsproblemene. Anbefaler som vanlig D-link DIR-655 & DIR-635.

Definitivt! Jeg hadde også problemer med min Speedtouch fra NGT. Fikk satt den i bridge og kjøpte en Linksys router som jeg la inn dd-wrt på.

Har vært knallstabilt i et år snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...