Gå til innhold

Wimp invitasjon ønskast. Wimp er norges svar på Spotify.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe oki.

 

over anlegget er omtrent samme kobling som headsett.

 

men enklest over pc'n :)

 

har ikke hørt eller lest format, men mener og ha hørt att det høres litt dårligere ut en spotify.

men wimp er jo beta enda så det bør en ta med en klype salt,

 

problemet er att når den kommer ut. så må en kjøpe for og høre om det er bra.

Lenke til kommentar

Regner med det er noen som gjør det. Pink Floyd er vert investeringen ;)

 

 

EDIT:

Fant denne:

 

Update: After listening to some music using a good pair of head phones I can tell you that the quality is less than desired. After some investigation it seems their music is 16 bit, 32 kHz, 64 kbit/s, mp4a AAC SBR (no DRM). It’s good enough for playing though my laptop speakers, or on a mobile phone, but when listening on a good set of head phones the lack of sound quality is clearly present. Before I’m even going to consider paying for their service they really need to up the quality something I’m sure they will before they are out of the closed beta phase.
Endret av ravii
Lenke til kommentar
Regner med det er noen som gjør det. Pink Floyd er vert investeringen ;)

 

 

EDIT:

Fant denne:

 

Update: After listening to some music using a good pair of head phones I can tell you that the quality is less than desired. After some investigation it seems their music is 16 bit, 32 kHz, 64 kbit/s, mp4a AAC SBR (no DRM). It’s good enough for playing though my laptop speakers, or on a mobile phone, but when listening on a good set of head phones the lack of sound quality is clearly present. Before I’m even going to consider paying for their service they really need to up the quality something I’m sure they will before they are out of the closed beta phase.

 

 

med andre ord nesten som fm radio er dette for wimp eller spotify

 

uten og ha sjekka så høres også spotify manglende på noe annet en pc høyttalere. omtrent som fm radio.

 

men fm båndet er mildt sagt varierende

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg har liten eller ingen tro på Wimp. Det bringer intet nytt til bordet. Bare mindre enn det som har blitt bragt tidligere.

 

Nei, det er ikke noe nytt. Bare Spotify med litt flere sanger og uten reklame.

 

Skal antageligvis kun være betalingstjeneste.

 

Blir nok bare betaling, ja. Men det er verdt det hvis det kommer til å koste rundt 99kr i måneden som Spotify.

Lenke til kommentar
Har wimp flere sanger enn spotify ?
De har visstnok Beatles og Pink Floyd hvertfall. Skal antageligvis kun være betalingstjeneste.

Beatles ligger nok dessverre ikke i Wimp, men Pink Floyd er der.

 

Det er forøvrig nytteløst å spørre her etter invitasjoner, siden privatpersoner ikke har fått invitasjoner til å dele ut. Spør Aspiro via e-post om dere vil ha en sjanse.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk nettopp en invite etter at jeg spurte pent på twitter =) Tjenesten ser veldig bra ut så langt, og utvalget ser ut til å kunne matche Spotify. Syntes også lydkvaliteten høres bra ut, den er nok ihvertfall 128kbps, sikkert mye mere enn som så også... Nå er ikke jeg noe hifi menneske, men jeg har Spotify Premium som skal bety 320kbps, og den høres ikke bedre ut enn Wimp her i stua.

 

Men jeg har enda ikke funnet utav hvordan jeg skal betale for Wimp, eller hvor mye det koster...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...