Gå til innhold

AVS4YOU , out of date?


Anbefalte innlegg

I dag testet jeg AVS4YOU og syntes det var et glimrende program. Jeg betalte for produktet,men fikk opp en "error"link til å laste ned fra.Da gikk jeg inn på hjemmesiden for å registrere meg, men dette gikk heller ikke.Er det noen som bruker dette programmet, eller er det et utgått program? I så fall blir vel forhåpentligvis ikke kontoen min trukket for de 300 kr som programmet kostet heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det nylig og hadde ingen problemer med verken nedlasting eller betaling. Jeg lastet ned først og betalte senere, da jeg hadde testet det. Da fikk jeg en mail med lisensnummeret som jeg kunne legge inn i programmet. Jeg valgte Unlimited subscription. Men du har jo testet programmet, skriver du, så da har du vel allerede lastet det ned?

Hvis du allerede har betalt må du iallfall ikke gå til hjemmesiden for å registrere deg, for da må du jo betale enda en gang.

Det var vel fra denne hjemmesiden du fikk tak i programmet og betalte for det? http://www.avs4you.com/. Alle linker virker som de skal der for meg iallfall.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det nylig og hadde ingen problemer med verken nedlasting eller betaling. Jeg lastet ned først og betalte senere, da jeg hadde testet det. Da fikk jeg en mail med lisensnummeret som jeg kunne legge inn i programmet. Jeg valgte Unlimited subscription. Men du har jo testet programmet, skriver du, så da har du vel allerede lastet det ned?

Hvis du allerede har betalt må du iallfall ikke gå til hjemmesiden for å registrere deg, for da må du jo betale enda en gang.

Det var vel fra denne hjemmesiden du fikk tak i programmet og betalte for det? http://www.avs4you.com/. Alle linker virker som de skal der for meg iallfall.

Jeg lastet først ned en prøveversjon hvor resultatet ble veldig bra. Bortsett fra den lille logoen i midten av bildet. Jeg forsto det slik at denne ville forsvinne ved et eventuelt kjøp av programvaren.Betalingen var det ingen problemer med, men jeg slettet prøveversjonen før jeg betalte, regnet med å laste ned ny programvare etter å ha betalt.Det gjorde jeg, men fikk ikke aktivert programmet med lisensnummeret jeg fikk. Men nå har jeg fått en ny mail fra avs4support hvor de ber meg prøve en gang til.Så jeg får gjøre det.Tusen takk for at du svarte.

Lenke til kommentar
Håper det ordner seg. AVS4YOU er utrolig billig med tanke på at lisensen omfatter alle programmene deres, og det er jo minst 20-30? Jeg har bare brukt en brøkdel av dem ennå.

Jeg har ennå ikke fått registrert koden, har aldri vært borti lignende problemer.Men de ba nå om computerid og lisensnøkkel og skulle prøve å lirke det inn i maskinen. Håper det ordner seg da jeg var veldig fornøyd med programmet.Og jeg er helt enig i at prisen er latterlig lav med tanke på alle de funksjonene man kan benytte seg av i de ulike programmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...