Gå til innhold

Negative ting med Sony TRV80 og fenomenet bluetooth.


Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg blir mer og mer forvirret desto flere foruminnlegg og tester jeg leser.

 

I fourminnleggene her på akamera får sony trv80 mye skryt. Men i andre tester og foruminnlegg er det visse ting på kameraet som får mye kritikk. For eksempel blir det sagt at "tape-motoren" bråker når man bruker tapen. Det er flere som har skrevet det samme i andre forum, men ingen som har nevnt noe om det her på akamera.

 

Jeg har egentlig bestemt meg for å gå for trv80 nå uansett. Men jeg må si at jeg har vert ganske forvirra. Jeg skal studere i Australia noen år nå, og vil gjerne ha et videokamera til å filme litt av det som skjer der nede (fester, utflukter...). Er også interessert i å redigerer filmene på PC'en etterpå. Prisen på kameraet må vere rundt 10 000,-. Har kikket på VELDIG mange ulike kameraer og har ombestemt meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe nesten like mange ganger.

 

Når det gjelder fenomenet Bluetooth, så har jeg blitt litt satt ut der også. Tok det som en selvfølge at man kunne overføre film fra kameraet til PC'en trådløst. Men det kan man da tydeligvis ikke likevell... ser ikke helt poenget med bluetooth da, når jeg IKKE vil surfe på internett på kameraet og ikke trenger å overføre stillbilder til mobilen.

 

Er dere enig i at Sony DCR-TRV80 er et bra kamera? Jeg vil gjerne vite ALT som er negativt med dette kameraet...

 

Takker for at du ville lese alt dette... :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...