Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En post om Vennesonen


Anbefalte innlegg

Yo. Jeg har skrevet en post om vennesonen som jeg tenkte jeg kunne dele her. Den er ganske lang, men noen liker/trenger å få det inn med teskje så, here goes:

 

Gutt søker Jente! Jente søker Venn?

Når jeg skriver forhold i denne teksten tenker jeg ikke automatisk på et romantisk forhold.

 

Vennesonen

Hvis du ikke vet hva vennesonen er så gjør du tydeligvis noe riktig, eller er alt for passiv når det kommer til damefronten. Vennesonen er sonen hvor jentene plasserer sine venner. Et sted de fleste gutter ikke vil ende opp hos tiltrekkende hunkjønn.

 

Du treffer en jente, og dere får en kontakt. Jente søker altså deg. Men hva vil hun få ut av deg? Spiller du ikke kortene dine riktig så blir Deg = Venn, og dermed kategoriseres du som en mulig venn istedenfor en mulig partner, og da ønsker jeg bare å si en ting ”Velkommen til vennesonen kjære soldat. Har du først havnet i vennesonen så er det vanskelig å bli overført.”

 

Det vil altså spare deg mye arbeid å slippe vekk fra denne vennesonen til jenta. Så hvordan gjør man det? Vel, noen kan mene at en jente faktisk kun er interessert i deg som en venn fra starten av, og at du dermed er dømt til å havne i vennesonen. Men det tror ikke vi noe på, så vi utelukker det alternativet. Dermed står vi igjen med et nytt begrep: den kjente vennefellen, Jente søker Venn.

 

Vennefellen

Vennefellen er, når man av forskjellige grunner, havner i den fellen at man får seg selv kategorisert som en mulig venn istedenfor noe seksuelt. Gjerne fordi man opptrer slik man tror at man burde gjøre. Jeg har hørt på utallige venner, bekjente, ukjente, you name it som klager over at ”jenta deres” ikke vil noe mer, når situasjonen faktisk har vært helt motsatt. Det er de som ikke har klart å skape noe mer ut av forholdet.

 

Her er de største grunnene til at de personene jeg har snakket med ikke får noe mer ut av forholdet enn et vennskap:

 

• Man føler seg usikker på sin egen hensikt.

• Spenningen forsvinner

• Man har lært at man skal være gentleman mot jenter.

• Ukomfortabel med å ta forholdet et steg videre.

 

Jeg skal videre se på hvordan man kan unngå å falle for disse feilene, som vil plasserer deg i vennefellen, at jenta tror Gutt søker Venn.

 

- Usikkerhet

Du treffer en søt jente som du virkelig liker, men du blir usikker på om du liker du hun som mer enn en venn. Du er åpenbart tiltrukket av jenta, men du tror at dere ikke passer som et forhold. Du er med andre ord redd for å miste en god venn hvis du tar forholdet deres lenger.

 

Men faktum er at vi mennesker er seksuelle vesen, og denne usikkerheten vil følge deg rundt for alltid. Tanken om hva som hadde skjedd hvis det faktisk hadde blitt noe mellom dere vil plage deg i en ganske god stund. Jo bedre venner dere er, jo verre vil den forfølge deg. I verste fall vil den faktisk ødelegge det ”fantastiske” vennskapet du dessverre prøvde å redde på egenhånd.

 

Det er et ordtak som lyder ”Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man aldri gjorde!” , og det er akkurat dette ordtaket som kan redde deg fra dette. De fleste gutter funderer nok på hvordan det ville vært å ha sex med de tiltrekkende venninnene deres. (Hey, jeg skal ærlig innrømme at jeg gjør det med de mindre tiltrekkende også) Men ikke frykt kjære deg. Hun funderer nok på det samme. Så istedenfor at dere går rundt og funderer på dette, så opplev det! Ha sex med venninner du lurer på hvordan er i senga. Gjør det til en regel. Slik vil du unngå å ufrivillig havne i vennesonen med en jente du har seksuelle følelser for. Uansett om de er store eller små.

 

Oi, passet det ikke å ha et seksuelt forhold mellom dere? Vel, det er mye lettere å gå tilbake til et vennskapelig forhold enn den andre veien. ”Sex ødelegger vennskap!” er bare noe vås KK eller noe sånt har funnet på. De samme som fortalte deg at du skal kjøpe jenters oppmerksomhet. De samme som fortalte deg at DU ikke er verdt like mye som HENNE.

 

Ved å ha et genuint ønske om å gjøre forholdet mer seksuelt vil du klargjøre hensiktene dine med jenta, og hun vil dermed ta forholdet videre til et seksuelt nivå, et sted vennesonen ikke eksisterer. Derfra er det bare å ta det videre til et forhold hvis det er ønskelig.

 

- Mangel på spenning

Du treffer en søt jente som er keen på deg. Du tar jenta med storm, du er morsom, interessant og all that. Spenningen er på topp! Jenta søker definitivt Gutt. Hell, Jenta forguder Gutt. Men så skjer ingen ting videre. Spenningen forsvinner og Jente søker plutselig venn.

 

Jeg nevnte i sted at jenta trolig går rundt å funderer på hvordan det ville vært å hatt deg i senga. Det er en følelse som er key her. Mister jenta den nysgjerrigheten på hvordan det ville vært å bli tatt bakfra av deg mens du… *kremt* (Må passe på at jeg ikke spore av her!) Det er viktig at jenta funderer på deg som en partner (seksuelt og romantisk). Forsvinner den tanken så er hun plutselig ikke så interessert i å finne ut dette lenger. Logisk! Dermed må du klare å holde på denne følelsen.

 

For å holde på den spenningen er det mange som mener at berøring er key! (Kino som berøring, kinethichs, ikke at dere skal kjøpe billetter til bakerst rad på den minst populære filmen… selv om det trolig er en god ide i seg selv) Ved å berøre jenta viser du en viss form for interesse og dere får en fysisk kontakt. Men selv om handling er sterkere enn ord, kommer du ingen vei med en stum kjeft.

 

Hold spenningen oppe med en flørtende holdning mot jenter. Både psykisk og fysisk. Tease henne, få hun til å bli nysgjerrig på deg. Slik vil du ikke bare holde spenningen oppe, men også skape. Og som sagt; Spenning fører til at Jente søker Gutt!

 

- Forutsigbar og kjedelig

Når vi nå har snakket om spenning, så passer det godt med niceguy-diskusjonen. Den stereotype ”niceguy” fører ingen spenning med seg. Dette gjør derimot ”badboyen”. Det er ikke noe galt i å være en snill person, det er overhode ikke noe galt å være en gent. Jeg vil også si at det ikke er utelukkende positivt å være en ”badboy”. Det handler faktisk ikke om å være snill eller slem, men hvilke tiltrekkende egenskaper disse stereotypene har og ikke har.

 

Spør en hvilken som helst opptatt jente om hva hun savner ved det å være singel og treffe nye gutter. Et gjennomtenkt ærlig svar vil gjerne være ”spenningen”, og det er nettopp derfor jenter vanligvis faller for ”badboys”. Slemminger er spennende. Snillinger er… ehm… hyggelige…

 

Hva var det du snikleste i KK igjen? At jenter like blomster? Det må jo stemme! Pernille ble jo utrolig glad når typen kjøpte roser til henne! Eller hva med den gangen Jonas kjøpte roser til dama? To ord: Hot stuff!

 

Men hva har disse to eksemplene til felles? Begge var allerede i et romantisk forhold. Det som passer i et romantisk forhold passer ikke alltid i begynnelsen av et forhold. En som kjøper roser til en jente han nettopp har møtt er trolig den snille typen som vil gjøre alt for å handle etter jentas beste. Ikke sitt eget. Et engangstilfelle er ikke så ille, men når det blir et mønster så løper man rett inn i vennefellen. Vi kan dermed si at denne personen er en kontrollert person som vi hele tiden vet hvor vi har. Forutsigbart og kjedelig, Next!

 

En badboy derimot er ukontrollert, og man vet egentlig aldri hvor man har han. Dette er spennende. Vi kan si at en niceguy bare gir og gir, men ikke tar noe tilbake. Det er grunnen til at jenter ikke faller for niceguyen. Badguy derimot tar og tar, men gir ikke noe tilbake. Det er grunnen til at jenter faller for han, men at forholdet alltid ender dårlig.

 

Så husk å gi til jenta, men aldri glem å ta noe tilbake. For det å ta fører til spenning, og det er derfor Jente søker Badboy.

 

- Ukomfortabel skaper treghet

Så du har nå funnet jenta du vil ha noe mer enn et vennskapelig forhold med. Du vet akkurat hva du skal gjøre for å unngå vennefellen, men problemet er at du selv ikke er komfortabel med å ta forholdet videre. Du er kanskje redd for at hun ikke føler det samme som deg? At du ikke er god nok for henne? Grunnene kan være mange, men poenget er det samme.

 

Se på det slik: Du har to muligheter.

 

Du kan fortsette uten noen eskalering av forholdet. Hallo, du har jo sendt henne alle de små signalene. (Selv om du innerst inne vet at du aldri har gjort det virkelige grepet) ”Tar hun ikke hintet kan hun ikke ønske noe mer” tenker du. Men hey, du vil jo i verste fall få en venn…

 

… en venn du ikke vil klare å holde på.

 

Du vil alltid være skapforelsket i jenta. Du vil bli knust gang etter gang når du tror at jenta faktisk legger noe i meningsløse ting. Dette vennskapet var dømt til å feile fra første stund du feiget ut.

 

Er ikke dette løsningen for deg? Søker du ikke en venn du ikke kan holde på? Flott! Glem frykten og stig ut av komfortabelsonen din. Sola skinner sterkere her! Det eneste du har å miste er et vennskap som det aldri vil bli noe av. Så go for glory, og gjør det før det er for sent. Venter du for lenge så har sjansen trolig forsvunnet. Den andre munnen svarer ”Jeg liker deg veldig godt… Som en venn!”

 

En fin regel er: Når du vurderer om det er på tide å eskalere, da er det på tide!

 

For du er en Gutt som søker Jente Nå!

 

Du hilser på vennefellen

Du er altså venn med jenta du er interessert i, og nå endelig funnet ut at du vil noe mer? Greit, du har fortsatt en mulighet. Men det ligger arbeid bak det. Mer arbeid enn hva som hadde vært nødvendig hvis du hadde fått ut fingeren før du kom hit for å søke hjelp.

 

Det finnes en del forskjellige metoder til å omplassere seg. Hvilken som fungerer best er situasjonsbasert, og her vil jeg ta for meg tre forskjellige måter til tre forskjellige situasjoner.

 

- På vei inn i vennesonen

Du holder altså på med en jente og merker at hun begynner å oppføre seg mer og mer venne-aktig mot deg. Du aner at faren er på vei, og tror at eneste måten å rette opp dette er ved å hoppe i det og fortelle jenta hva du føler. M.a.o. vise hensikten din litt for mye, verbalt.

 

Gjør du det, så vil du sannsynligvis bare bli plassert i vennesonen med en eneste gang. Så lenge jenta tviler på om forholdet deres kan gå seksuelt så er det feil tidspunkt å starte forholdet. Bare tenk hvor mye bedre det er å starte forholdet på en seksuell peak!

 

Så se å få snu trenden. Vis hensikten din med handling istedenfor ord. ”Action speaks louder than words!” Ved handling som kino eskalering, teasing, flørting o.s.v. vil du få tilbake spenningen og få hun til å begynne å fundere på deg igjen. Det er da du kan flytte forholdet opp et nivå. Du får altså jenta til å innse at du ikke er ute etter et vennskap, problemet var bare at Gutt søkte litt feil.

 

- Nettopp møtt vennesonen

Du har nettopp falt for vennefellen, men dere har enda ikke rukket å være ordentlige venner enda. Heldigvis!

 

Jenta vil ha deg som en venn, og du må derfor forsikre deg om at dere ikke blir de vennene henne så for seg. Altså å tenke ”She want’s me as a friend? Then im gonna be the best damn friend she ever got!” funker ikke. Ved ikke å kontakte jenta på en måneds tid (gjerne lenger hvis nødvendig) så vil du falle ut av vennesonen. Cluet her er ikke å ignorere henne. Jenta må for all del ikke merke at du holder vennskapet på avstand. Prater hun til deg på MSN så svarer du, men du svarer ikke veldig engasjerende. Møter du henne på gaten så hilser du, veksler noen ord men så forteller at du må stikke videre.

 

Hvis dette gjøres riktig så vil jenta fortsatt like deg like mye, men ikke lenger risikere et vennskap, fordi det vennskapet aldri ble noe av. Så nå som du har sklidd ut av vennesonen gjør du et nytt forsøk. Men denne gangen er du målbevisst og går for gull. Gutt søkte ikke Venn allikevel.

 

- Du vil ut av vennesonen

Du har blitt kategorisert som en venn av jenta. Du har oppført deg som en venn med jenta. Du ER en venn med jenta, men nå vil du plutselig snu det hele. Kjære deg, du står framfor et vanskelig problem. Jenter ser vanligvis ikke på sine venner som mulige seksuelle partnere. Men som sagt, ingen ting er umulig.

 

Men en ting du må være klar over, er at ved å prøve å gå fra venn til noe mer så er det en mulighet til å miste henne som en venn hvis det feiler.

 

Men men, den som intet våger intet vinner. Så her skal jeg raskt gå gjennom noen steg du må ta for å skape en spenning rundt deg som en seksuell partner.

 

Som jeg har nevnt tidligere her så er det bedre å vise hensiktene dine med handling enn med ord. Så for all del ikke fortell henne at du liker henne som mer enn en venn. Vis henne at du vil noe mer enn en venn.

 

Først må du starte med å være en seksuell kar. Dette for å vise jenta at det faktisk er en seksuell side ved deg, ikke bare en vennlig kompis side.

 

Videre må du diskvalifisere jenta som en mulig partner. For å få hun til å bli tiltrukket til deg.

 

Bli komfortabel med berøring. Få henne til å gi deg kyss på kinnet og lignende.

 

Ikke la jenta styre deg. Ikke vær bestevennen hennes. Husk at du må skape spenning, og en måte på å gjøre dette er ved å følge badboysene som ”tar” istedenfor å ”gi”.

 

Når du merker at jenta begynner å lure litt på hvordan det ville vært å ha seg med deg, så gjør du hun ”sjalu”. Snakk om andre jenter og vise at du er preselected av andre jenter. Men fortsett å være flørtende med jenta du er ute etter. Det vil øke denne spenningen.

 

Få hun til å kvalifisere seg for deg. Begynn å snakke om hva du ser etter hos damer for eksempel. Er jenta god i håndball så få hun til å kvalifisere seg når du forklarer at du liker sporty jenter.

 

Eskaler det hele opp til du merker at det virkelig er en seksuell spenning mellom dere og da er du klar! Ikke se deg tilbake, bare kjør på! Finnish what you started!

 

Følger du disse trinnene med en god innsats så vil jenta nå forstå at venn søker jente…

 

… Og nå søker jente DEG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke dette var veldig imponerende. Du bruker alt for mange ord som gjør settningene dine lange og corny, istedet for å gå rett på sak. Til tider virker det som at du ikke er helt sikker på hva du skriver, og konseptet "x søker y" er bare forvirrende. Var det en vennesone eller vennefelle? Er dette en sjekkeguide i skjul?

 

Du aviser en del nyttig fakta og gir samtidig inntrykk av at det er en god ide å ha sex med alle de kvinnelige vennene man har. Det er virkelig ikke en god ide!

 

Dette er ikke vondt ment. Jeg tror du kan mye bedre. Prøv å hold følge med hva budskapet ditt er og ikke blir for opphengt i å gjenta deg selv på en kreativ og original måte. Jeg lurer jo fortsatt på hva hvem søkte hvor fordi; Gutt søker jente! Jente søker venn? Gutt søker venn? Jenta søker definitivt Gutt. Hell, Jenta forguder Gutt. Jente søker plutselig venn. Jente søker Badboy!

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg har noen gang datet gutter jeg f.eks har møtt på internett.

 

I utgangspunktet var jeg interessert i forhold (basert på det inntrykket jeg fikk helt i begynnelsen)

 

Når jeg møtte fyren var han ikke den jeg trodde han var. Han var ikke fullt så pen, han var ikke fullt så smart, og han var ufattelig fussete (hadde det skittent og rotete på hybelen).

 

Men han var grei og vittig fordi, og jeg kunne tenke meg å ha han som venn.

 

 

Jeg vil ikke påstå at gutten gikk i vennefella? Alternativet hadde jo vært at jeg ikke var interessert i å holde kontaktem ned han i det heletatt?

 

 

Å si "jeg er redd for å miste deg som venn, derfor kan vi ikke være kjærester" er og blir en fin måte å si "du er ikke det jeg ser etter i en kjæreste".

 

Vennefella.. pff

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke dette var veldig imponerende. Du bruker alt for mange ord som gjør settningene dine lange og corny, istedet for å gå rett på sak.

Nei, jeg er ikke den beste til å sette opp en tekst nei, men håper innholdet er forståerlig.

 

Til tider virker det som at du ikke er helt sikker på hva du skriver, og konseptet "x søker y" er bare forvirrende. Var det en vennesone eller vennefelle? Er dette en sjekkeguide i skjul?

Vennesonen er der man blir plassert. Man kan bli plassert der av:

- En forutbestemt grunn (dvs jenta har null interesse for noe mer enn et vennskap med deg før hun har truffet deg, og du har null sjans til å snu dette. Som jeg ikke tror på)

- Havne i vennefellen. (Oppføre seg slik at jenta velger å plasere deg i vennesonen. Ofte pga du jobber i mot din hensikt, derav en felle.)

 

Konseptet X søker Y, var bare for å sprite den litt for lange posten opp.

 

Du aviser en del nyttig fakta

Hvilke?

 

og gir samtidig inntrykk av at det er en god ide å ha sex med alle de kvinnelige vennene man har. Det er virkelig ikke en god ide!

Det er en god ide. Å ha sex med alle venniner du har en seksuell lyst for. Hva er negativt med det? Så lenge du ikke lurer jenta til sengs ser jeg ikke noe galt i det.

 

Du får kanskje ikke like mange gode venniner, men det har jeg aldri vært ute etter heller. Jeg vil ikke være jentas "homofile venn" på shopping tur.

 

Dette er ikke vondt ment. Jeg tror du kan mye bedre. Prøv å hold følge med hva budskapet ditt er og ikke blir for opphengt i å gjenta deg selv på en kreativ og original måte. Jeg lurer jo fortsatt på hva hvem søkte hvor fordi; Gutt søker jente! Jente søker venn? Gutt søker venn? Jenta søker definitivt Gutt. Hell, Jenta forguder Gutt. Jente søker plutselig venn. Jente søker Badboy!

 

:)

Jeg avsluttet hver "underdel" av posten med en slik settning etter hva som var akutelt for den løsningen/problemet. Eks. når jeg skrev at man ikke skal være så alt for "niceguy" men faktisk litt "badboy" så avsluttes det med Jente søker badboy. Enkelt og greit er det bare en konklusjon som sier at jenter liker folk som er litt "badboy" (uforutsigbare osv).

 

Takk for kritikken. Skal prøve å ikke gå så mye rundt grøten osv i mine eventuelle fremtidige store poster.

 

Jeg har noen gang datet gutter jeg f.eks har møtt på internett.

 

I utgangspunktet var jeg interessert i forhold (basert på det inntrykket jeg fikk helt i begynnelsen)

 

Når jeg møtte fyren var han ikke den jeg trodde han var. Han var ikke fullt så pen, han var ikke fullt så smart, og han var ufattelig fussete (hadde det skittent og rotete på hybelen).

 

Men han var grei og vittig fordi, og jeg kunne tenke meg å ha han som venn.

 

 

Jeg vil ikke påstå at gutten gikk i vennefella? Alternativet hadde jo vært at jeg ikke var interessert i å holde kontaktem ned han i det heletatt?

Jo, det gjorde han. Du var interessert i noe mer enn et vennskap etter hvordan han presenterte seg på nettet. Men når du traff han i virkeligheten så presenterte han seg på en hel annen måte, det gjorde at du mistet denne interessen og valgte å beholde han som en venn... Hey, du likte han jo som en person.

 

Alternativet ville være at dere ikke holdt kontakten i det hele tatt ja, dvs at det kunne gått værre (spørs hvordan du ser på situasjonen). Men målet var jo et romantisk / seksuellt forhold, så det å bli kun venner var da like mye et nedrykk.

 

Å si "jeg er redd for å miste deg som venn, derfor kan vi ikke være kjærester" er og blir en fin måte å si "du er ikke det jeg ser etter i en kjæreste".

Korrekt. Det er kunn en unnskyldning.

 

Du sier da at man tydligvis ikke er kjæreste-materiale likevel, men siden man liker personen vil man gjerne holde kontakten. (Derav redd for å miste deg som en venn)

 

Det man egentlig sier er vel "Vi kan ikke være kjærester, men jeg vil beholde deg som en venn!"

 

Velger man da å svare "Nei, jeg vil ikke være venn med deg. Jeg vil være kjæreste!" så ødelegger man for seg selv. Jenta vil rett og slett ikke ha deg som kjæreste akuratt nå. Derfor må du forsvinne ut av systemet hennes i en måneds tid slik at du kan gjøre et nytt og bedre forsøk.

 

Du liker gutten, det er derfor du beholdte han som en venn. Så en måned senere når han gjenoppliver spenningen vil du få tilbake denne følelsen, men se han med et nytt syn. Ikke gjennom venne-brillene.

 

 

Ellers vil jeg takke alle andre for kommentarene! peace

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Haha:D Ha sex med venninner, men "venninner ser sjeldent på venner som potensielle sexuelle partnere." Yes, solves my problem.

 

Selvmotsigelse... nei?

 

Jenter du er god venn med nå ser ikke på deg som en potensiel seksuell partner... Men det kan du gjøre noe med.

 

Ellers var utsagnet mer beregnet på nye venniner du blir kjent med.

 

Vær deg selv og få deg litt baller er det jeg sier.

Det samme sier jeg.

Endret av datating
Fjernet kommentar og quote til et slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Har en kamerat som er rimelig flink med damer og han sa at han aldri hadde hatt en god venninne som han ikke hadde hatt seg med først, så det går jo ann!

 

Jepp, det er nesten sånn med meg. Jeg har ikke hatt meg med alle, men det ligger alltid i luften at det kan skje.

 

Når jeg blir bedre kjent med en jente så stiller jeg meg selv spørsmålet "er dette en jente jeg ville hatt sex med?"

 

Hvis svaret er ja, så skaper jeg en seksuell spenning mellom oss slik at jeg vet at jeg aldri vil bli plassert i vennesonen hvis jeg vil sparke forholdet et nivå opp.

 

Er svaret nei, så plasserer jeg hun i min vennesone.

 

Man si at en negativ effekt av det er at jeg dermed ikke er den med mest venniner, men det har aldri vært en ønske hos meg heller.

Lenke til kommentar

Hvis man er i et forhold vil vel de fleste andre jenter automatisk plassere deg i vennesonen ettersom du da er uaktuell som noe annet. Kan man eventuelt unngå dette? Hvis forholdet skulle ta slutt vil man jo ha mulighetene åpne og ikke bare møte en haug med jentevenner som vil klappe deg på hodet og trøste..

Hehe, vet dette høres overfladisk ut, men er det mulig å få både og??

Lenke til kommentar

Først vil jeg bare si at når jentene ser at du er i et forhold så gir dem positive følelser om deg. Både at du er preselected (altså andre jenter vil ha deg) og at du er en kar som ikke bare ditcher jenter, men faktisk tar vare på de. Det gir et positivt inntrykk ved å ha deg som noe mer enn bare en venn.

 

Du kan ha en lekende innstilling mot venninene dine "Hva så om vi flørter? vi gjør ingen ting galt! ;)"

 

Men dette må du kun gjøre hvis du selv mener at det ikke er noe farlig og flørte med andre jenter. Din nåværende kjæreste kan sterkt mislike at du flørter med andre jenter.

 

Det at du, en opptatt kar, flørter med dem skaper i tillegg ekstra spenning.

 

Om du velger å ikke flørte så vil utfallet uansett være avhegngig av hvordan du behandler venninene dine. Behandler du dem som veldig gode venniner, så er det akuratt det du vil få. Holder du dem litt på avstand så kanskje de er mer "klare" når forholdet ryker.

Lenke til kommentar
Først vil jeg bare si at når jentene ser at du er i et forhold så gir dem positive følelser om deg. Både at du er preselected (altså andre jenter vil ha deg) og at du er en kar som ikke bare ditcher jenter, men faktisk tar vare på de. Det gir et positivt inntrykk ved å ha deg som noe mer enn bare en venn.

 

Du kan ha en lekende innstilling mot venninene dine "Hva så om vi flørter? vi gjør ingen ting galt! ;)"

 

Men dette må du kun gjøre hvis du selv mener at det ikke er noe farlig og flørte med andre jenter. Din nåværende kjæreste kan sterkt mislike at du flørter med andre jenter.

 

Det at du, en opptatt kar, flørter med dem skaper i tillegg ekstra spenning.

 

Om du velger å ikke flørte så vil utfallet uansett være avhegngig av hvordan du behandler venninene dine. Behandler du dem som veldig gode venniner, så er det akuratt det du vil få. Holder du dem litt på avstand så kanskje de er mer "klare" når forholdet ryker.

Dette kan du ;) Gjelder bare å finne den fine linjen mellom hva som aksepteres og ikke..Man vil jo ikke sende feil signaler hverken til den ene eller andre parten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...