Gå til innhold

Noen som har NES-spill?


@b

Anbefalte innlegg

Noen som har NES-spill å selge meg?

 

Jeg har søkt en del på internett etter dette, men har ikke funnet noe.

Så jeg lurer på om du som leser dette, vet om en plass jeg kan få kjøpt slike Nintendo-spill, eller om du eller noen du vet om har slikt å selge?

 

Jeg har disse spillene:

* Super Mario Bros m/ Tetris & Nintendo World Cup

* Super Mario Bros 3

* Hogan's Alley

* F-15 Strike Eagle

 

Får man kjøpt så gamle spill på Spiderman nå for tiden?

 

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket på QXL? Har handlet fra et par svensker som har mye NES spill. Eller så har jeg også kjøpt endel fra England over Ebay, men da måtte jeg bytte NES visstnok, for den NES maskinen jeg kjøpte fra en her i Norge, ville ikke ta de spilla jeg kjøpte i England. Du kan også få kjøpt noe kassettgreier som du kan putte inn også spille inn i den igjen for at det skal virke. Heter vel Gamekey hvis jeg ikke husker feil.

 

Håper noe av dette kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Takk for svar.

Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå :( ).

 

Hehe! :lol::lol:

 

Skal love deg at det er tusenvis av folk helt ned i 11-årsalderen som selger og kjøper på qxl, så det tror jeg er det minste problemet.

 

Fant ut at det ikke er aldersgrense nå lenger. Men for noen år siden registrerte jeg meg, og ble utvist pga alder.

Lenke til kommentar
Takk for svar.

Jeg har ikke tenkt på QXL, for må man ikke være over 18 år for å være medlem? (Jeg er 16 nå  :( ).

 

Hehe! :lol::lol:

 

Skal love deg at det er tusenvis av folk helt ned i 11-årsalderen som selger og kjøper på qxl, så det tror jeg er det minste problemet.

 

Fant ut at det ikke er aldersgrense nå lenger. Men for noen år siden registrerte jeg meg, og ble utvist pga alder.

 

Da så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...