Gå til innhold

ny bærbar til rundt 4k


Anbefalte innlegg

Den skal brukes til å se film over nettverk, må ha videoutgang. Det er igrunn den eneste prosessen som tar ressurser, ellers vil jeg ha kortleser.

 

har tittet på lenovo n500, men føler vel den har vært på markedet en stund, å dermed blitt utdatert.

mpx

den 3400 modellen var mye bedre enn den 3200 modellen som Komplett selger, og kun en dråpe mer penger :yes:

 

 

 

Den jeg har i dag er en urgammel Compaq evo n600c, med s-videoutgang. men nå er hdd tatt kvelden.

 

Jeg har også tv med phono, s-video utgang, så jeg hadde håpet på at jeg ikke trengte å kjøpe ny tv for å få koblet den nye bærbare på det

 

noen fine forslag?

Endret av Alfrid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den 130 modellen har vel ikke hdmi, men den 207 modellen komplett har ser ut som den har hdmi men den er jo 500 kr dyrere da

 

den har vel omtrent de samme specs som Lenovoen, Lenovoen har dobbel kjerne professor, det står ingen sted at HP Compaq Presario CQ60-207 har det, så da er vel lenovoen noe kjappere?

Lenke til kommentar
den 130 modellen har vel ikke hdmi, men den 207 modellen komplett har ser ut som den har hdmi men den er jo 500 kr dyrere da

 

den har vel omtrent de samme specs som Lenovoen, Lenovoen har dobbel kjerne professor, det står ingen sted at HP Compaq Presario CQ60-207 har det, så da er vel lenovoen noe kjappere?

 

har da fått meg en lenovo n500, 3400. Hvor bra den er til mitt bruk vet jeg ennå ikke,da den nå er "just out of box", men det er krefter i fleng. Vista er uvant, skulle heller hat xp.. får vel slenge innpå ubuntu ;)

 

musepadden er litt irriterende, da det er samme plasten som resten av chassiet og jeg kjenner ikke like godt hvor fingeren er som på den gamle. håper det er vanesak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Råd:

Ikke billig-pc

Ikke HP/Compaq

IKKE Acer

IKKE NoName produsent

 

PGA:

Større serviceprosent

Støyer mer

Varmere

Mindre batteri-tid

 

Man får mye mer for pengene om man strekker seg til ca 7000.

Uten at jeg har noe spesielt kjennskap til noen av de nevnte modellene.

Lenke til kommentar
Råd:

Ikke billig-pc

Ikke HP/Compaq

IKKE Acer

IKKE NoName produsent

 

PGA:

Større serviceprosent

Støyer mer

Varmere

Mindre batteri-tid

 

Man får mye mer for pengene om man strekker seg til ca 7000.

Uten at jeg har noe spesielt kjennskap til noen av de nevnte modellene.

 

 

 

hvordan kan du vite at det er så mye galt med dem uten at du har kjennskap til noen av dem??

Lenke til kommentar

At jeg eier en Toshiba, betyr ikke at jeg kjenner best til det merket. Kjenner til langt flere maskiner igjennom familie, venner og jobb. Har dannet meg et bilde igjennom årene.

 

Poenget var: selskapene holder seg som regel til en strategi. Billig, kvalitet, eller noe i mellom. HP/Compaq og Acer har valgt "veldig billig". Selvsagt med unntak.

Endret av Eizon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...